Share
Go down

Temat z mechaniką i cenami

on Pią Lis 23, 2018 4:58 pm
Zmodyfikowane fasole = PD i fasole razem.
Potencjalny przelicznik = 1 PD x 2 (bo było trudniej zdobyć) = zamieniasz na zmodyfikowane fasole
Przez 10 wynik, który uzyskasz (przykład: masz 200 fasolek i dodajesz do tego 300 PD x 2 = 600 PD, czyli masz 800 i dzielisz przez 10 to masz 80 superfasolek, bez używania tego dzielenia przez 10, masz 800 superfasolek)

Co możesz za to kupić i za ile?
Oczka do zaklęć (tak jak teraz)  -

Rodzaje
I
IIIIIIVVVIVIIVIII

Zaklęcia Transmutacyjne
5 (50)10 (100)10 (100)12 (125)12 (125)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Zaklęcia Użytkowe
3 (25)5 (50)7 (75)10 (100)10 (100)12 (125)12 (125)Specjalizacja

Zaklęcia Ochronne
5 (50)10 (100)10 (100)10 (100)10 (100)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Zaklęcia Uzdrawiające
5 (50)10 (100)10 (100)10 (100)10 (100)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Zaklęcia Defensywne
5 (50)10 (100)10 (100)12 (125)12 (125)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Zaklęcia Ofensywne
5 (50)10 (100)10 (100)12 (125)12 (125)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Zaklęcia Czarnomagiczne
6 (60)11 (110)12 (120)13 (130)15 (150)15 (150)17 (175)Specjalizacja

Zaklęcia Białomagiczne
6 (60)11 (110)12 (120)13 (130)15 (150)15 (150)17 (175)Specjalizacja

Magia Rytualna
7 (70)12 (120)13 (130)14 (140)15 (150)16 (160)19 (190)Specjalizacja

Rodzaje
I
IIIIIIVVVIVIIVIII

Ataki Fizyczne
2 (15)5 (50)5 (50)7 (75)10 (100)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Obrona Fizyczna
2 (25)5 (50)5 (50)7 (75)10 (100)12 (125)15 (150)Specjalizacja

Drugi atrybut z genetyki - 35 (wedle starego liczenia= 350)
Trzeci atrybut z genetyki - 60 (wedle starego liczenia = 600)
Event z legendarnym artefaktem w tle - 20 (wedle starego liczenia = 200)
Rzadkie magiczne stworzenie - 10-50 (wedle starego liczenia = 100-500)
Zwiększenie limitu umiejek - 35 (za jedno, wedle starego liczenia = 350)
Zwiększenie poziomu umiejejki -  na poziom niski - 25 (wedle starego liczenia = 250)
na poziom średni - 50 (wedle starego liczenia = 500)
na poziom wysoki - 80 (wedle starego liczenia = 800)
Zestaw zaklęć - zrobić zestawy (książki) i wtedy zdecydować, może coś w tym stylu:
Zestaw Łatwy Książki - 10 (wedle starego liczenia = 100)
Zestaw Średni Książki - 25 (wedle starego liczenia = 250)
Zestaw Wysoki Książki - 40 (wedle starego liczenia = 400)
1 punkt dla domu - 1 (wedle starego liczenia = 10)
Przewaga  - poziom niski - 15 (wedle starego liczenia = 150)
poziom średni - 30 (wedle starego liczenia = 300)
poziom wysoki - 50 (wedle starego liczenia = 500)
Specjalizacja (daje +1 oczko w górę, ewentualnie pozwala na pomoc w kategorii innej, do opracowania specki) - 30 (wedle starego liczenia = 300)
Piąta i każda kolejna postać na forum - 25 (wedle starego liczenia = 250)
Odkrycie Pokoju Nagród/Katakumb (jedna postać maksimum 3 razy) - 10 (wedle starego liczenia = 100)


Ostatnio zmieniony przez Crashie dnia Wto Gru 04, 2018 6:17 pm, w całości zmieniany 4 razy

Re: Temat z mechaniką i cenami

on Nie Lis 25, 2018 5:06 pm
Tak jak teraz, lecz w sposób zmodyfikowany (propozycja):
-> Poziomy w książkach będą od danej liczby do danej przypisanej zaklęciu (przykład: Księga do Czarnej Magii I:
Zaklęcia od V do VII
blalbllala i tak dalej, kupowanie poziomów z książki zmniejsza ci cenę kupienia modyfikatora (za I poziom, cena modyfikatorów spada o 10%, za drugi cena spada o 25%, za trzeci cena spada o 40%)
-> Modyfikatory wpływają na siłę danego zaklęcia i czy ci wyjdzie czy nie, np. znasz zaklęcia z III poziomu, ale bez iluś tam modyfikatorów wpływających na kość gówno ci wyjdzie)
-> W każdej kategorii zaklęć są zaklęcia specyficzne (niewybaczalne w czarnej magii, zachować ten ich procentowy rozwój) i jakieś trudniejsze ewentualnie
-> System ataków i obrony fizycznej nie ulega zmianom


Sposób II, zaproponowany przez Bezę:
-> Modyfikatory są przypisane do ksiąg (wraz z wyższym poziomem, zmniejsza się procentowo szansa że wyjdzie ci zaklęcie, przykład poziom I to 50%, poziom II to 45%, poziom III 30% że zaklęcie ci wyjdzie), kości mają dość stały charakter
-> Nie ma progów od którego wychodzi ci dane zaklęcie, wszystko podchodzi pod jakiś poziom

Re: Temat z mechaniką i cenami

on Sro Lis 28, 2018 1:28 pm
*ma koszyk ze swoim stuffem*
Kupuję jako ja, siemka. Mam 336 punktów.

JAKBYM KUPOWAŁA WEDŁUG SWOJEJ PROPOZYCJI:

[nie uwzględniłam obniżki cen na modyfikatory (inaczej progi/poziomy z zaklęć) z moich kategorii!!!]

Zaklęcia Transmutacyjne: 5+10+10+12 = 37 punktów
Zaklęcia Użytkowe: 2+5+7 = 14 punktów
Zaklęcia Defensywne: 5+10 = 15 punktów
Zaklęcia Ofensywne: 5+10 = 15 punktów
Zaklęcia Czarnomagiczne: 6+11 = 17 punktów
Razem: 98 punktów

Ataki: 2+5+5 = 12
Obrona: 2+5+5 = 12
Razem: 24

Książki ze spellami:
Powiedzmy będą trzy do transmutacji, dwa z użytkowych, jedna z defensywnych, jedna z ofensywnych, dwie z czarnej magii, co daje nam:
3 książki na poziom średni = 3x10 + 3x25 = 30 + 75 = 105
6 książki na łatwe = 6x10 = 60

165 + 24 + 98 = 287 [za wszystko]

336 - 287 = 49 punktów [zostaje mi reszty]


JAKBYM KUPOWAŁA WEDŁUG PROPOZYCJI BEZY:

Załóżmy że zostaje tabelka do ataków i obrony magicznej:
24 razem [biorę to jak kupowałam wyżej]


Książki ze spellami:
Powiedzmy będą trzy do transmutacji, dwa z użytkowych, jedna z defensywnych, jedna z ofensywnych, dwie z czarnej magii, co daje nam:
3 książki na poziom średni = 3x10 + 3x25 = 30 + 75 = 105
6 książki na łatwe = 6x10 = 60
Razem: 165 punktów

336 - 189 = 147 punktów [zostaje mi reszty]

Są jednak różnice w kwestii rzucania zaklęć => będzie odnośnik do tematu.

Re: Temat z mechaniką i cenami

on Wto Gru 04, 2018 6:17 pm
Wnioski:
- zaokrąglić dla wszystkich co zaczynają od razu z punktami (czyt. dopiero zaczynają grę)
- zostawić wykupywanie progów (modyfikatorów do kości) z danej dziedziny zaklęć




Re: Temat z mechaniką i cenami

on Wto Gru 04, 2018 7:18 pm
ZA CO SUPERFASOLKI?
- Stworzenie KP (połączyć fasolki z PD):
I rok = 10
II rok = 20
III rok = 30
IV rok = 35
V rok = 40
VI rok = 45
VII rok = 50

Od 19 do 25 = 70
Od 26 do 35 = 80
Od 36 do 40 = 90
Od 41 do 50 = 100
Od 51 do 70 = 110
Od 71 do 90 = 130
Od 91 do 159 lat = 150

Fajnie uzupełniona KP/koncept = 1 superfasolkę łap w prezencie

Zapisanie się i aktywne działanie w klubie/drużynie Quidditcha/byciu prefektem (za bycie członkiem i wzięciem udziału minimum w jednym spotkaniu/treningu/dyżurze) = 2 superfasolki za 1 aktywny klub (za dany miesiąc fabularny)

Dołączenie i aktywne działanie na rzecz Śmierciożerców/ZF (za bycie zwykłym członkiem i wykonanie minimum jednej misji) = 3 superfasolki (1 superfasolkę dodatkowo za każdy awans w hierarchii)

Aktywny udział w zajęciach (5 zaliczonych zajęć) = 2 superfasolki

Odrobienie zadań domowych (3 zaliczonych zadania domowe na minimum zadowalający) = 1 superfasolka

Opisywanie zrobienia eliksiru/zbieranie roślin/opiekowanie się stworzeniami (nie dotyczy szkolnych zajęć, minimum 3 razy) - 1 superfasolka

Napisanie artykułu do Proroka Codziennego (od początku do końca) = 1 superfasolka

Pisanie sesji fabularnej, minimum 4 posty na głowę = 1 superfasolka (dodatkowa superfasolka jak postów na głowę w danej sesji będzie powyżej

Wymyślenie atutu/słabości/eliksiru/zaklęcia/rytuału/wyzwania (minimum 3) - 1 superfasolka

Pomoc jako MG/Nauczyciele/Cień (poprowadzone od początku do końca) - 1 superfasolka

Rozreklamowanie forum (jeśli wynikiem będzie dołączenie i stworzenie przez kogoś KP) - 1 superfasolka

Wykonywanie swojej pracy/stażu (minimum 3 wątki dotyczące pracy/stażu - nie muszą być w danym miejscu) - 2 superfasolki

Nauczenie się fabularnie eliksiru/zaklęcia/rytuału (minimum 3) - 1 superfasolka

Udział w walce/pojedynku (minimum 4 posty na głowę, gdzie postać działa czy to w walce czy w pojedynku) - przydzielane przez MG w podsumowaniu

Prowadzenie ważnego NPCa dla fabuły forum (minimum 3 wątki na miesiąc fabularny) - 1 superfasolka

Event z MG (aktywny udział) - przydzielane przez MG w podsumowaniu




Sponsored content

Re: Temat z mechaniką i cenami

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach