Share
Go down

Specjalizacje

on Nie Gru 09, 2018 8:32 pm
Specki z zaklęć - tak jak było, jeśli trzymamy się starego systemu. Jeśli pomysł bezy to specka może będzie wpływać na procentowe udanie się zaklęcia?

Specki z eliksirów - bez? Ewentualne zrobienie specki ogólnej z eliksirów; mogłaby wpływać na rozpoznanie eliksirów/ewentualnie zwiększyć czas działania.

Specka z zielarstwa - pozwalałaby uzyskać z danej roślinki wszystkie części (a moze coś nadprogramowego?), ewentualnie możliwość tworzenia nowych gatunków?

Specka z onms - pozwalałaby uzyskać z danego stworzenia wszystkie części (a moze coś naprogramowego?), ewentualnie możliwość tworzenia nowych gatunków, kwestia zdobywania zaufania wśród rożnych zwierzątek?

Specka z numerologii - pomoc w rozwiązywaniu zagadek, dostawanie wskazówek od MG?

Specka z wróżbiarstwa - wyciąganie z danego sposobu wróżenia konkretniejszych informacji, informacji które mogą sprawdzić lub sprawdziły się na fabule? Nie mylić z jasnowidzeniem, to typowe poszlaki/skojarzenia!

Specka z starożytnych run - rozumienie tego co jest zapisane na artefaktach, możliwość tworzenia amuletów w oparciu o runy z jakąś magiczną właściwością, nie mylić z umiejejką tworzenia (słabsze, trudniejsze, ale jeśli masz umiejejkę z tworzenia i speckę z run to efekt jest zdecydowanie mocniejszy).

Specka z mugoloznawstwa - możliwość znalezienia raz na jakiś czas cennego mugolskiego przedmiotu, łatwiejsze poruszanie się w świecie mugoli i wieksza możliwość uniknięcia zagrożenia.

Specka z astronomii - odczytywanie z gwiazd "ukrytych wiadomości", pomoc w znalezieniu drogi powrotnej bez użycia magii, prognozowanie (ustalanie pogody, która ma być).
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach