Go down
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań Empty Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań

27.02.19 20:14

Słowem wstępu


W tak niepewnych i niebezpiecznych czasach czarodzieje namiętnie poszukują odrobiny rozrywki lub czegoś, co chociaż na chwilę pozwoli im oderwać się od szarej rzeczywistości i codziennych problemów. Istnieje także spora grupa ludzi, która po prostu nienawidzi stać w miejscu i za wszelką cenę pragnie pogłębiać swoją wiedzę oraz nieustannie poprawiać umiejętności magiczne. Są też osoby, które, jak sępy wyczuwające padlinę, namierzyły okazję - bo w końcu wojna zawsze daje spore pole do popisu dla jednostek pragnących wprowadzić w życie dobre interesy. Z tych wszystkich powodów w ostatnim czasie na terenie magicznej Anglii zaczęły prężnie działać różne kluby, stowarzyszenia czy małe grupki zainteresowań. Naturalnie niektóre z nich są zupełnie legalne, ale inne pozostają solą w oku ministerstwa i generują dodatkowe problemy.

Spis treści


1. Kluby
2. Stowarzyszenia
3. Organizacje


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia 06.05.19 20:06, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań Empty Re: Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań

06.05.19 20:01

Klub Literacki "Iskierka"


Znajdująca się w Londynie Magiczna Biblioteka kryje w swym wnętrzu wiele zagadek i tajemnic. Pomijając mnogość ksiąg na przeróżne tematy, jej gmach zawiera szereg ukrytych komnat niedostępnych dla oczu przypadkowego czarodzieja. Przepustki, dziwne kartki i wezwania. Mawia się, że po prostu przechowywane są tam informacje ważne dla Ministerstwa Magii, stąd cała ta dziwaczna otoczka. Jedno z pomieszczeń zamkniętych dla cudzych oczu nie ma jednak nic wspólnego z teoriami spiskowymi. Jest po prostu miejscem prowadzonej przez pracowników biblioteki grupy literackiej. Lubią mawiać, że wena jest jak ognisko - na stosie drewna złożonego z energii musi pojawić się iskra pomysłu, która wznieci pożar naszej twórczości.
Na spotkaniach członkowie dyskutują o ciekawych książkach, krytykują szkolne podręczniki, czytają znane wiersze, interpretują je, opowiadają o swoich dziełach. Grupa organizuje również otwarte dla wszystkich chętnych wieczorki literackie, a także ciekawe spotkania z autorami. Obecnie marzeniem założycielki jest zgromadzenie jak największej ilości portretów należących do znanych i cenionych poetów, z którymi będzie można wdawać się w dyskusje w holu głównym biblioteki, a także przeznaczonych do tego salonach.
Wszystko, co związane z Iskierką, kojarzy się z sympatią i serdecznością, ponieważ większość zrzeszonych przez nią poetów i pisarzy często wymienia ze sobą listy i dzieli opiniami.

Rekrutacja


Klub ten nie ma żadnych specjalnych wymagań co do rekrutacji nowych członków. Wystarczy po prostu zgłosić swoją chęć uczestniczenia w spotkaniach. Można zrobić to fabularnie poprzez rozmowę z którymś z członków, po prostu przyjść na spotkanie lub zapisać się na forum.

Powiązani NPC


Panna Tiffany - urocza, odrobinę pulchna czarodziejka pochodzenia mugolskiego, obecnie inicjatorka większości działań Iskierki. Wiecznie narzeka na brak faceta, lubi słodycze i papierkową robotę. Sporadycznie pisze artykuły do Proroka Codziennego i tym sposobem wypromowała grupę w prasie, dzięki czemu zyskała wielu nowych członków, sponsorów i fanów.
Gdzie można ją spotkać: pracuje w bibliotece i Proroku Codziennym.

Szympans - a właściwie... pan Grimoire. Szalony animag, który pozostaje w postaci zwierzęcej przez większość czasu. Można go spotkać przybijającego pieczątki do różnych pism... nogą. Pisze komedie i zabawne wierszyki, które są satyrą współczesnych czasów, oczekiwań wobec innych osób i importu bananów do Wielkiej Brytanii.
Gdzie można go spotkać: pracuje w bibliotece i na sowiej poczcie. Czasem można usłyszeć jak dyskutuje z sowami.

Braian Salezian - czarujący mężczyzna pochodzenia amerykańskiego, artysta malarz, sporadycznie poeta. Został ściągnięty do stowarzyszenia przez pannę Tiffany, której zależało na wykorzystaniu jego kontaktów do sprowadzania zza granicy dzieł przedstawiających znanych pisarzy i poetów. Przychodzi na spotkania posłuchać cóż takiego jego brytyjscy koledzy w tym miesiącu napisali. Ma bardzo gorący temperament.
Gdzie można go spotkać: Nie wiadomo.


Klub Pojedynków


Na ten pomysł wpadli swego czasu aurorzy, którzy uznali, iż czarodzieje po wyjściu ze szkoły nie zawsze mają sposobność ćwiczenia zaklęć w celu typowo obronnym. A, jak wiadomo, ćwiczenia czynią mistrza. Dlatego też wspomniani aurorzy wyszli z inicjatywą stworzenia czegoś na wzór klubu pojedynków powstałego w Hogwardzie. Klub ten nie ma żadnej konkretnej siedziby, ale spotkania odbywają się na terenie ministerstwa w jednej z pustych sal, która została magicznie udoskonalona w taki sposób, aby spełniała wszelkie wymagania sali do pojedynkowania się. Do klubu przyjmuje się wszystkich tych, którzy pragną doskonalić swoje zdolności pojedynkowe, nie chcą wyjść z wprawy albo po prostu potrzebują się sprawdzić. Zdarzają się również uczestniczy, którzy po prostu lubią od czasu do czasu popisać się przed innymi. Niestety parę razy zdarzyło się, iż podczas pojedynków dochodziło do poważnych uszkodzeń ciał pojedynkujących się i zarządzający klubem byli zmuszeni ustalić kilka zasad, które obowiązują każdego, kto pragnie zostać w nim na dłużej:

1. Walczy się do momentu rozbrojenia przeciwnika lub doprowadzenia go do niemożności dalszego pojedynkowania (przeważnie do utraty przytomności).
2. Podczas pojedynków nie wolno używać zaklęć, które mogą wywołać trwały uszczerbek na zdrowiu psychicznym, jak i fizycznym.
3. Zaklęcia niewybaczalne są stanowczo zakazane.
4. Nie zezwala się na korzystania z magii, która powszechnie uważana jest za dziedzinę czarnej magii.
5. Nie wolno ani przed, ani w trakcie pojedynku spożywać żadnych eliksirów.
6. Podczas pojedynkowania się nie wolno korzystać z mugolskiej broni.

Rekrutacja


Do klubu pojedynków może dołączyć każdy czarodziej, pod warunkiem, że ukończył siedemnaście lat. Do klubu można zapisać się fabularnie w Ministerstwie Magii lub w odpowiednim temacie na forum.

Powiązani NPC


Steven Henson - przez wielu pracowników Biura Aurorów uważany jest za naczelnego dziwaka. Jego myśli rzadko kiedy są spójne, a niektóre sposoby działania są niezwykle kontrowersyjne. Niemniej jednak wszyscy zgodnie powiedzą, że lepszego aurora to ze świecą szukać. To właśnie on jest obecnie opiekunem klubu pojedynków i to do niego należy przyjść się zapisać. Jednak nim dojdzie do samego aktu zapisania, najpewniej trzeba będzie wysłuchać szeregu wyjątkowo słabych i mało śmiesznych dowcipów.
Gdzie można go spotkać: Ministerstwo Magii - Biuro Aurorów.


Klub Miłośników Eliksirów


Eliksiry bez wątpienia są bardzo trudną sztuką do opanowania. Naturalnym jest, że nie każdy w swoim domu ma możliwości oraz miejsce, w którym mógłby stworzyć swój mały kącik do tworzenia magicznych mikstur, a zdobycie niektórych składników może być problematyczne biorąc pod uwagę zarobki niektórych czarodziejów. Ten klub daje czarodziejom i czarownicom szansę na zapoznanie się z nowymi eliksirami i trenowanie swoich umiejętności w zakresie ich warzenia. Często odbywają się tu również debaty na temat użyteczności niektórych mikstur oraz sposobu ich wytwarzania. Do tego klubu przyjmuje się wszystkich bez względu na płeć czy status krwi. Niemniej jednak muszą być to osoby pełnoletnie. Spotkania klubu odbywają się na tyłach sklepu ze wszystkimi rzeczami potrzebnymi do robienia eliksirów.

Rekrutacja


Klub nie ma żadnych większych wymagań oprócz tego, że postać powinna mieć trochę większe pojęcie o eliksirach, niż to, czego nauczyła się w szkole. Klub nie zajmuje się bowiem uzupełnianiem brakującej wiedzy czarodziejów, którzy nie przyswoili konkretnych działów w szkole magii. Do klubu można zapisać się na fabule bezpośrednio przychodząc do miejsca spotkań lub poprzez zapisanie się na forum.


Klub Arystokraty


Ten klub zaczął istnieć już na początku lat dwudziestych. Wówczas arystokraci zaczęli potrzebować miejsca, w którym mogliby się od czasu do czasu spotkać. Spotkania klubu odbywały się dwa razy w miesiącu - zawsze na początku miesiąca oraz tuż przed jego końcem. Wówczas arystokraci spotykali się ze sobą, aby porozmawiać, spędzić miło czas. Kobiety miały okazję wymienić się świeżymi plotkami lub trendami w modzie, a mężczyźni mogli omówić bieżące wydarzenia w Anglii i na świecie. Z czasem stała się to również idealna alternatywa do przeprowadzania swatania dwójki czarodziejów, którzy później zawierali małżeństwo.

Rekrutacja


Aby zostać członkiem tego elitarnego klubu, postać musi przedstawiać któryś z wymienionych rodów w skorowidzu czystej krwi.


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia 06.05.19 20:21, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań Empty Re: Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań

06.05.19 20:01

Bez Granic


Nauka od zawsze wymagała poświęceń. Ci, którzy często oddali swoje życie nauce, doskonale o tym wiedzą. Stowarzyszenie to, chociaż powszechnie znane, budzi wiele kontrowersji w czarodziejskim świecie. Krążą bowiem plotki, że członkowie tego stowarzyszenia zajmują się nie do końca moralnymi testami. Testują nowe eliksiry lub zaklęcia na żywych obiektach i sprawdzają, jak obiekt badań zachowa się po podaniu nowego eliksiru na wilkołactwo. Podczas tych badań nierzadko z życiem może pożegnać się kolejna niewinna dusza, co nieszczególnie interesuje naukowców. Istotne są dla nich pozytywne wyniki eksperymentów.

Rekrutacja


Do tego stowarzyszenia przyjmuje się każdego, kto w imię nauki pragnie przekraczać wszelkie granice moralności lub nawet zajrzeć za kotarę śmierci. Członkami mogą zostać zarówno kobiety, jak i mężczyźni, pod warunkiem, że są pełnoletni. Zapisać się można na forum lub fabularnie po rozmowie z jednym z NPC.

Powiązani NPC


Alfred Hannibal - za dnia pracownik szpitala im. św. Munga, w nocy zaś... stuknięty laborant, który w swojej piwnicy próbuje dotrzeć do sekretów rodziny Flamel i innych poszlak prowadzących do utworzenia kamienia filozoficznego. Jego cel jest jeden: nieśmiertelność.
Gdzie można go spotkać: Pracuje w św. Mungu, jest Śmierciożercą.

Ophelia Hannibal - szalona żona pana powyżej, która w imię nauki... dała się utopić. Jak więc żyje? Alfred uparcie twierdzi, że ożywił ją dzięki magii pioruna, który uderzył w ich posesję w pewną burzową noc. Plotka głosi, że aby żyć, kobieta musi pożywiać się mózgami, ale nigdy jej na tym nie przyłapano. Niegdyś posądzano ją o wampiryzm, ale Ophelia na słońcu ma się bardziej niż świetnie.
Gdzie można ją spotkać: Pracuje w Departamencie Tajemnic. Podejrzanie często można ją spotkać na cmentarzu.

Hans Jugend - wilkołak, który próbuje wynaleźć lek na wilkołactwo. Skuteczny i ostateczny, za wszelką cenę! Hans nienawidzi swojej wstydliwej, kudłatej przypadłości i jest w stanie poświęcić wiele dla osiągnięcia wyznaczonego celu. Musiał uciekać z Niemiec do Wielkiej Brytanii, ponieważ jest poszukiwany za testy na ludziach.
Gdzie można go spotkać: Ulica Śmiertelnego Nokturnu.


Entuzjaści Magii Zakazanej


Czarna magia od zawsze kojarzy się ze złem i nic w tym dziwnego - raczej nie wykorzystuje się jej do dobrych celów. Na świecie istnieje jednak wielu jej entuzjastów, a co więcej, naucza się jej w zagranicznych szkołach. Przeplata się ona więc przez życie każdego czarodzieja, chociaż niektórzy tego nie dostrzegają, a przynajmniej starają się nie patrzeć w tamtym kierunku. Wiele zaklęć czarnomagicznych jest zakazanych przez brytyjskie prawo, za niektóre można spędzić dożywocie w Azkabanie, a na czarnoksiężników nie patrzy się przychylnym okiem, dlatego entuzjaści tego typu magii lubią pozostawać w cieniu. Ugrupowanie, które jest tutaj opisywane, to ugrupowanie tajne. Jego spotkania odbywają się od wielu lat w Londynie, w mieszkaniu znajdującym się nad sklepem Borgin i Burkes. Aby dostać się do środka, należy przejść na zaplecze i wspiąć się na górę po krętych schodach, po czym zastukać określoną ilość razy w ścianę i wypowiedzieć hasło. Na jego spotkaniach czarnoksiężnicy dzielą się swoimi spostrzeżeniami, a także przekazują wiedzę dotyczącą niektórych czarów. Do ugrupowania nie są przyjmowani uczniowie ani młodzi dorośli - aby się do niego dostać, trzeba posiadać już jakąś wiedzę, którą następnie przekaże się innym. Chociaż na spotkaniach pojawiają się Śmierciożercy, to jest ono wolne od podziałów ze względu na czystość krwi, ponieważ jego założyciel, znany wszystkim jako Nestor, jest czarodziejem półkrwi.

Rekrutacja


Fabularnie lub poprzez zapisanie się na forum. Wymaganiami są: zaangażowanie postaci w czarną magię, znajomość kilku czarnomagicznych zaklęć, minimum 20 lat oraz znanie któregoś z członków (postaci innego gracza lub NPC).

Powiązani NPC


Nestor - potężny czarodziej, którego wieku lepiej nie zgadywać. Bardzo nie podoba mu się obecna polityka władzy i często powtarza, że podstawową cechą dobrego ministra magii jest siła. Nie wiadomo jak nazywa się Nestor, jednakże przyznał się otwarcie do bycia czarodziejem półkrwi. Uważa, że międzynarodowy kodeks tajności to bzdura, a osoby uzdolnione magicznie, niezależnie od pochodzenia, powinny władać światem. Nestor jest doświadczonym legilimentą i kiedyś na oczach reszty członków zamordował jednego z nich, ponieważ "jego myśli wskazywały na to, że zamierza zdradzić grupę". Poza spotkaniami praktycznie nie da się go spotkać.

Melody i Charles Rosier - wychudzona czarownica o czerwonych oczach, która ciągle śmieje się w paniczny sposób, oraz jej ułożony, wiecznie wpatrujący się w przestrzeń mąż. Nigdy nie nazwali się Śmierciożercami, ale trzeba być głupkiem, aby nie domyślić się, że są na usługach Lorda Voldemorta. Chociaż ich ręce są zawsze zasłonięte, nikt nawet nie próbuje brać pod uwagę braku Mrocznego Znaku wypalonego pod nadgarstkiem. Melody uwielbia wszystko komentować, a Charles z ucieszeniem kiwa głową, kiedy ktokolwiek obraża mugoli, paląc przy tym papieros za papierosem.
Gdzie można ich spotkać: spotkania Śmierciożerców; można ich po prostu znać, jeżeli jest się osobą czystokrwistą i ma jakiekolwiek kontakty z tą rodziną. Handlują narkotykami, więc często bywają na Nokturnie.

Perun - bardzo nieprzyjemnie wyglądający wilkołak. Nie ma już prawego oka, a lewe prawie stracił (o czym świadczy paskudna blizna). Poza tym jego ręce mają na sobie dziwne oparzenia. Mówi z rosyjskim akcentem, często jest trochę pijany. Nie lubi tematu czystości krwi. Otwarcie mówi, że jest mu to po prostu obojętne. Plotki mówią, że jego brat również był wilkołakiem... kiedyś... zanim Perun rozszarpał mu tchawicę w postaci wilka.
Gdzie można go spotkać: często pije w barze na Nokturnie. Poza tym jest bezdomny, więc po prostu szlaja się po ulicach i opuszczonych budynkach.

Ecart Collins - głowa rodu Collins i ostatni żyjący męski przedstawiciel. Mimo że pochodzi z Transylwanii, szybko wkręcił się w klimat Wielkiej Brytanii, a przede wszystkim w działalność klubu, choć pojawia się na Nokturnie niezbyt często. Dba o swój wizerunek, stara się nie wyróżniać, czy to na spotkaniach czy poza nimi, gdy przebywa w okolicy. Interesuje się działalnością Czarnego Pana, ma mnóstwo przyjaciół, ale praktycznie tyle samo wrogów.
Gdzie można go spotkać: Lubi bywać w Hogsmeade, ale także i w eleganckich, dbających o prywatność restauracjach. Od czasu do czasu zagląda do Ministerstwa Magii.

Repello Muggletum


Świat czarodziejów już od zarania dziejów dzielił się na tych, którym nie przeszkadzało wykonywania różnych czynności w typowo mugolski sposób, oraz na tych, którzy przy pomocy różdżek robili dosłownie wszystko. Stowarzyszenie to swoje korzenie znajduje w średniowieczu, kiedy to ówcześni czarodzieje uważali, iż chodzenie, podnoszenie czegoś jest zbyt mugolskie, i im, jako czarodziejom, nie wypada po prostu takich rzeczy robić. Dlatego też założeniem tego stowarzyszenia jest robienie jak najwięcej rzeczy przy pomocy różdżki. Członkowie tego stowarzyszenia uważają również, że noszenie mugolskich ubrań blokuje przepływ magii, dlatego też często w ramach protestu robią akcje, które polegają na wyjściu do świata mugoli w czarodziejskich szatach. Naturalnie to wszystko generuje duże problemy w Ministerstwie Magii, gdyż stowarzyszenie to nagminnie wręcz łamie Międzynarodowy Kodeks Tajności. Wysokie grzywny wydają się nie zniechęcać członków stowarzyszenia do zaprzestania swojej działalności.

Rekrutacja


Stowarzyszenie to nie skupia się tylko na czystej krwi. Członkami mogą zostać wszyscy ci, którzy uważają, że mugolski świat nie powinien mieć żadnego wpływu na czarodziejów. Do stowarzyszenia można zapisać się fabularnie lub w odpowiednim temacie na forum.

Powiązani NPC


Edwin Walkup - jest to ekscentryczny, dziewięćdziesięcioletni czarodziej, który swoją żwawością i tempem życia mógłby zawstydzić niejednego młodego czarodzieja. Pomimo swojego sędziwego wieku, czarodziej nadal broni swojego zdania co do tego, iż mugolskie ubrania blokują magię. Nadal aktywnie stara się przekonać czarodziejów, że aby móc swobodnie czarować, muszą raz na zawsze odrzucić mugolski sposób ubierania się. Podczas spotkań stowarzyszenia prowadzi porywające wykłady dotyczące szkodliwości, jakie noszą ze sobą tkaniny wytworzone przez mugoli.
Gdzie można go spotkać: pan Edwin ma wielką słabość do herbat wszelkiego rodzaju, dlatego niemal codziennie pojawia się w różnego rodzaju herbaciarniach na terenie Pokątnej oraz Hogsmeade.


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia 06.05.19 20:34, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań Empty Re: Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań

06.05.19 20:01

Gang Miotlarski


Gang niezwykle znany czarodziejom. Często lądował na pierwszej stronie Proroka Codziennego. Gangów miotlarskich jest kilka - wszytko zależy od tego, jakie miotły są zarezerwowane dla danego gangu. Niemniej jednak w każdym chodzi mniej więcej o to samo - urządzają oni nielegalne wyścigi miotlarskie, które bardzo często odbywają się w mugolskich dzielnicach, a także zajmują się rabunkami, zastraszaniem oraz walką o terytorium z innymi podobnymi gangami. Często członkowie takich ugrupowań są zamieszani w handel narkotykami lub nawet czarnomagicznymi przedmiotami.

Rekrutacja


W niektórych gangach istnieją jasno określone zasady co do rekrutacji nowych członków. Zdarza się, iż członkiem gangu nie może zostać czarnoskóry lub czarodziej pochodzący z konkretnego państwa. Równie sporna jest kwestia płci. Najczęściej członkami gangu zostają mężczyźni, ale kobiety również mają szansę na wejście w skład tej organizacji. Chociaż różnica w przyjmowaniu członków jest spora, jest jeden wymóg, który dotyczy każdego istniejącego gangu miotlarskiego - należy mieć wysokie umiejętności w lataniu na miotle. Ktoś, kto nie potrafi przy jej pomocy latać, nie ma szansy na dołączenie do tego gangu.

Powiązani NPC


Krwawa Mery - jedna z nielicznych kobiet w gangu miotlarskim. Ostra z niej dziewczyna... dosłownie i w przenośni. Kocha rozprawiać się ze swoimi ofiarami za pomocą noża, kiedy to pozostawia na ich ciałach swoje imię, aby przypadkiem nikt nigdy nie zapomniał, z kim miały do czynienia. Niektórzy mówią, że dziewczyna ma jakieś problemy z psychiką. Jest to całkiem możliwe biorąc pod uwagę fakt, iż nie ma dla niej zadania, którego nie jest w stanie wykonać.
Gdzie można ją spotkać: Mary często można spotkać na Nokturnie lub czasami w mugolskich kasynach. Ma nadzwyczajną rękę do hazardu.

Szybki Joe - chociaż jest to czarodziej czystej krwi sporych gabarytów, na miotle lata jak mało kto. Wielu zawodników quiddicha mogłoby pozazdrościć mu zdolności. Podobno swego czasu otrzymał interesujące propozycje dołączenia do jednej z istniejących drużyn, ale  odrzucił ofertę, aby dalej móc zajmować się przestępczą działalnością. Joe zajmuje się przeważnie organizowaniem nielegalnych wyścigów miotlarskich, planuje trasy oraz zdobywa nagrody dla potencjalnych zwycięzców.
Gdzie można go spotkać: Joe przesiaduje w Dziurawym Kotle, zawsze przy szklaneczce ognistej whisky i w tumanach papierosów, które pali jeden za drugim.


Szmalcownicy


Chociaż trudno jest ich bezpośrednio nazwać organizacją, bez wątpienia budzą zarówno strach, jak i obrzydzenie. Szmalcownicy są ludźmi, którzy za sakiewkę galeonów są w stanie zrobić naprawdę wiele. Jeżeli dostaną zadanie pojmania szlamy, zrobią to nie z osobistych pobudek, ale dlatego, że ktoś zapłacił im dostatecznie dużo. Szmalcownicy oprócz zajmowaniem się polowaniami na ludzi czasami dostarczają innym różne przedmioty, niemniej jednak przeważnie to oni wówczas ustalają cenę, która nierzadko przekracza faktyczną wartość danego przedmiotu.

Rekrutacja


Szmalcownikiem może zostać każdy, bez względu na płeć czy czystość krwi. Można dołączyć do któreś z istniejących lub grup albo zostać wolnym strzelcem i samotnie zajmować się nielegalnymi interesami. W zależności od chęci użytkownika, można wspomnieć już w Karcie Postaci o zajmowaniu się tym mało zaszczytnym zajęciem lub rozpocząć swoją przygodę ze szmalcownikami na fabule.


Czarodziejska Mafia


Mafie są dobrze zorganizowaną grupą przestępczą, chociaż niektórzy z mafiozów najpewniej nie nazwaliby siebie przestępcami, tylko biznesmenami. W końcu w każdej mafii o to chodzi, o interesy. I chociaż mafia swoje korzenie ma na Sycylii, w dzisiejszych czasach prawie każdy kraj może poszczycić się swoją własną grupą przestępczą. Mafia skupia się na wzbogaceniu się, często w nielegalny sposób. Sprowadzają lub produkują nielegalne eliksiry, handlują narkotykami lub zwierzętami, a czasami też żywym towarem. Niektóre mafijne grupy w swojej ofercie mają płatne morderstwa, porwania lub zastraszania. Warto też pamiętać, że mafia to nie koło gospodyń wiejskich, gdzie każdy ma prawo głosu. Dołączając do mafii, należy dostosować się do panujących w niej zasad.

Rekrutacja


Do mafii występujących na forum mogą dołączać wszyscy, chociaż kobiety są znacznie miej mile widziane, a jeżeli już jakaś zostanie przyjęta, niech nie spodziewa się równego traktowania, a już na pewno nie takiego samego wynagrodzenia, jak męscy członkowie mafii. Naturalnie w rożnych grupach przestępczych obowiązują inne zasady dotyczące rekrutacji. Niemniej jednak, bez względu na charakter grupy, zawsze panuje zasada wejścia z polecenia. Dlatego do mafii nie można zapisać się na forum. Musi się to odbyć wyłącznie fabularnie. Warto dobrze przemyśleć swoją decyzję dołączenia do mafii, gdyż potem nie ma już drogi powrotnej.

Powiązani NPC


Aleksji Iwanow - jest to elegancki czarodziej, który nie ukrywa swojego bogactwa. Często nosi drogie garnitury, a palce jego dłoni zdobią bogato zdobione sygnety. Do Anglii przyjechał prosto z Moskwy kilka lat temu i bardzo szybko odnalazł się w nowej rzeczywistości. Ulicę Pokątną oraz Nokturn zna lepiej niż własną kieszeń. Podobno poznał również wielu wartościowych czarodziejów i czarownice, które sumiennie wykonują swoje szemrane interesy. Chociaż wydaje się być towarzyskim jegomościom, ewidentnie widać, iż niektórzy czarodzieje darzą go szacunkiem i czują przed nim respekt.
Gdzie można go spotkać: Aleksji przebywa często w Dziurawym Kotle oraz na terenach Nokturnu. Ma niezwykłą słabość do szkockiej whiskey oraz do dobrych cygar.

Andrea Civello - czarodziej mugolskiego pochodzenia, którego kariera mafijna nie zapowiadała się w spektakularny sposób. Zaczynał bowiem od drobnych przekrętów we Włoszech, czyli w swoim ojczystym kraju. Niestety kilka razy przyłapali go na tym i przyszło mu albo płacić wysokie grzywny, albo odsiedzieć co swoje. Przeważnie nie były to jakieś wygórowane kary, niemniej jednak Andrea z każdej wpadki wyciągał wnioski. Może dlatego postanowił wyjechać do Anglii, do miejsca, gdzie nikt go nie znał i mógł spokojnie od nowa zacząć swoje szemrane interesy. Tak jak się spodziewał, w nowym miejscu szło mu znacznie lepiej - nie popełniał starych błędów, a inni włoscy emigranci szybko zapamiętali jego nazwisko. Civello znalazł sobie angielską żonę i osiedlił się razem z nią gdzieś w Walii.
Gdzie można go spotkać: Andrea lubi wykwintne restauracje. Trudno go znaleźć w spelunach czy chociażby w Dziurawym Kotle. Naturalnie nie warto zaczynać z nim rozmowy o interesach, jeżeli nie ma się żadnej konkretnej informacji, która może go zainteresować.

Killian Walsh - jest szefem jednej z irlandzkich mafii. Zajmują się głównie rozprowadzaniem narkotyków po Dublinie, założył kilka spelun, gdzie oferuje się usługi prostytutek. W samym Londynie bywa rzadko, a jeżeli już można go spotkać, to pojawia się na Nokturnie w asyście co najmniej dwóch ochroniarzy, którzy dbają o jego bezpieczeństwo. Ta ochrona to przeważnie szmalcownicy, którym po prostu Killian sowicie zapłacił. Walsh jest czarodziejem półkrwi, dlatego swoje usługi oferuje zarówno czarodziejom, jak i mugolom. Oprócz rozprowadzania typowo czarodziejskich narkotyków, zajmuje się również sprzedażą kokainy i heroiny.
Gdzie można go spotkać: często pojawia się na terenie całej Irlandii; jeżeli ma jakieś interesy w Londynie, to można go spotkać tylko na Nokturnie.
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań Empty Re: Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań

10.05.19 0:29
Obrazki, Erin i do klubów, będę wielbić i pomogę Ci szukać <3
Sponsored content

Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań Empty Re: Kluby, stowarzyszenia oraz grupy zainteresowań

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach