- Crashie
Temat z mechaniką i cenami
23.11.18 16:58
Zmodyfikowane fasole = PD i fasole razem.
Potencjalny przelicznik = 1 PD x 2 (bo było trudniej zdobyć) = zamieniasz na zmodyfikowane fasole
Przez 10 wynik, który uzyskasz (przykład: masz 200 fasolek i dodajesz do tego 300 PD x 2 = 600 PD, czyli masz 800 i dzielisz przez 10 to masz 80 superfasolek, bez używania tego dzielenia przez 10, masz 800 superfasolek)
Co możesz za to kupić i za ile?
Oczka do zaklęć (tak jak teraz) -
Drugi atrybut z genetyki - 35 (wedle starego liczenia= 350)
Trzeci atrybut z genetyki - 60 (wedle starego liczenia = 600)
Event z legendarnym artefaktem w tle - 20 (wedle starego liczenia = 200)
Rzadkie magiczne stworzenie - 10-50 (wedle starego liczenia = 100-500)
Zwiększenie limitu umiejek - 35 (za jedno, wedle starego liczenia = 350)
Zwiększenie poziomu umiejejki - na poziom niski - 25 (wedle starego liczenia = 250)
na poziom średni - 50 (wedle starego liczenia = 500)
na poziom wysoki - 80 (wedle starego liczenia = 800)
Zestaw zaklęć - zrobić zestawy (książki) i wtedy zdecydować, może coś w tym stylu:
Zestaw Łatwy Książki - 10 (wedle starego liczenia = 100)
Zestaw Średni Książki - 25 (wedle starego liczenia = 250)
Zestaw Wysoki Książki - 40 (wedle starego liczenia = 400)
1 punkt dla domu - 1 (wedle starego liczenia = 10)
Przewaga - poziom niski - 15 (wedle starego liczenia = 150)
poziom średni - 30 (wedle starego liczenia = 300)
poziom wysoki - 50 (wedle starego liczenia = 500)
Specjalizacja (daje +1 oczko w górę, ewentualnie pozwala na pomoc w kategorii innej, do opracowania specki) - 30 (wedle starego liczenia = 300)
Piąta i każda kolejna postać na forum - 25 (wedle starego liczenia = 250)
Odkrycie Pokoju Nagród/Katakumb (jedna postać maksimum 3 razy) - 10 (wedle starego liczenia = 100)
Potencjalny przelicznik = 1 PD x 2 (bo było trudniej zdobyć) = zamieniasz na zmodyfikowane fasole
Przez 10 wynik, który uzyskasz (przykład: masz 200 fasolek i dodajesz do tego 300 PD x 2 = 600 PD, czyli masz 800 i dzielisz przez 10 to masz 80 superfasolek, bez używania tego dzielenia przez 10, masz 800 superfasolek)
Co możesz za to kupić i za ile?
Oczka do zaklęć (tak jak teraz) -
Rodzaje | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zaklęcia Transmutacyjne | 5 (50) | 10 (100) | 10 (100) | 12 (125) | 12 (125) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Zaklęcia Użytkowe | 3 (25) | 5 (50) | 7 (75) | 10 (100) | 10 (100) | 12 (125) | 12 (125) | Specjalizacja |
Zaklęcia Ochronne | 5 (50) | 10 (100) | 10 (100) | 10 (100) | 10 (100) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Zaklęcia Uzdrawiające | 5 (50) | 10 (100) | 10 (100) | 10 (100) | 10 (100) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Zaklęcia Defensywne | 5 (50) | 10 (100) | 10 (100) | 12 (125) | 12 (125) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Zaklęcia Ofensywne | 5 (50) | 10 (100) | 10 (100) | 12 (125) | 12 (125) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Zaklęcia Czarnomagiczne | 6 (60) | 11 (110) | 12 (120) | 13 (130) | 15 (150) | 15 (150) | 17 (175) | Specjalizacja |
Zaklęcia Białomagiczne | 6 (60) | 11 (110) | 12 (120) | 13 (130) | 15 (150) | 15 (150) | 17 (175) | Specjalizacja |
Magia Rytualna | 7 (70) | 12 (120) | 13 (130) | 14 (140) | 15 (150) | 16 (160) | 19 (190) | Specjalizacja |
Rodzaje | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ataki Fizyczne | 2 (15) | 5 (50) | 5 (50) | 7 (75) | 10 (100) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Obrona Fizyczna | 2 (25) | 5 (50) | 5 (50) | 7 (75) | 10 (100) | 12 (125) | 15 (150) | Specjalizacja |
Drugi atrybut z genetyki - 35 (wedle starego liczenia= 350)
Trzeci atrybut z genetyki - 60 (wedle starego liczenia = 600)
Event z legendarnym artefaktem w tle - 20 (wedle starego liczenia = 200)
Rzadkie magiczne stworzenie - 10-50 (wedle starego liczenia = 100-500)
Zwiększenie limitu umiejek - 35 (za jedno, wedle starego liczenia = 350)
Zwiększenie poziomu umiejejki - na poziom niski - 25 (wedle starego liczenia = 250)
na poziom średni - 50 (wedle starego liczenia = 500)
na poziom wysoki - 80 (wedle starego liczenia = 800)
Zestaw zaklęć - zrobić zestawy (książki) i wtedy zdecydować, może coś w tym stylu:
Zestaw Łatwy Książki - 10 (wedle starego liczenia = 100)
Zestaw Średni Książki - 25 (wedle starego liczenia = 250)
Zestaw Wysoki Książki - 40 (wedle starego liczenia = 400)
1 punkt dla domu - 1 (wedle starego liczenia = 10)
Przewaga - poziom niski - 15 (wedle starego liczenia = 150)
poziom średni - 30 (wedle starego liczenia = 300)
poziom wysoki - 50 (wedle starego liczenia = 500)
Specjalizacja (daje +1 oczko w górę, ewentualnie pozwala na pomoc w kategorii innej, do opracowania specki) - 30 (wedle starego liczenia = 300)
Piąta i każda kolejna postać na forum - 25 (wedle starego liczenia = 250)
Odkrycie Pokoju Nagród/Katakumb (jedna postać maksimum 3 razy) - 10 (wedle starego liczenia = 100)
- Crashie
Re: Temat z mechaniką i cenami
25.11.18 17:06
Tak jak teraz, lecz w sposób zmodyfikowany (propozycja):
-> Poziomy w książkach będą od danej liczby do danej przypisanej zaklęciu (przykład: Księga do Czarnej Magii I:
Zaklęcia od V do VII
blalbllala i tak dalej, kupowanie poziomów z książki zmniejsza ci cenę kupienia modyfikatora (za I poziom, cena modyfikatorów spada o 10%, za drugi cena spada o 25%, za trzeci cena spada o 40%)
-> Modyfikatory wpływają na siłę danego zaklęcia i czy ci wyjdzie czy nie, np. znasz zaklęcia z III poziomu, ale bez iluś tam modyfikatorów wpływających na kość gówno ci wyjdzie)
-> W każdej kategorii zaklęć są zaklęcia specyficzne (niewybaczalne w czarnej magii, zachować ten ich procentowy rozwój) i jakieś trudniejsze ewentualnie
-> System ataków i obrony fizycznej nie ulega zmianom
Sposób II, zaproponowany przez Bezę:
-> Modyfikatory są przypisane do ksiąg (wraz z wyższym poziomem, zmniejsza się procentowo szansa że wyjdzie ci zaklęcie, przykład poziom I to 50%, poziom II to 45%, poziom III 30% że zaklęcie ci wyjdzie), kości mają dość stały charakter
-> Nie ma progów od którego wychodzi ci dane zaklęcie, wszystko podchodzi pod jakiś poziom
-> Poziomy w książkach będą od danej liczby do danej przypisanej zaklęciu (przykład: Księga do Czarnej Magii I:
Zaklęcia od V do VII
blalbllala i tak dalej, kupowanie poziomów z książki zmniejsza ci cenę kupienia modyfikatora (za I poziom, cena modyfikatorów spada o 10%, za drugi cena spada o 25%, za trzeci cena spada o 40%)
-> Modyfikatory wpływają na siłę danego zaklęcia i czy ci wyjdzie czy nie, np. znasz zaklęcia z III poziomu, ale bez iluś tam modyfikatorów wpływających na kość gówno ci wyjdzie)
-> W każdej kategorii zaklęć są zaklęcia specyficzne (niewybaczalne w czarnej magii, zachować ten ich procentowy rozwój) i jakieś trudniejsze ewentualnie
-> System ataków i obrony fizycznej nie ulega zmianom
Sposób II, zaproponowany przez Bezę:
-> Modyfikatory są przypisane do ksiąg (wraz z wyższym poziomem, zmniejsza się procentowo szansa że wyjdzie ci zaklęcie, przykład poziom I to 50%, poziom II to 45%, poziom III 30% że zaklęcie ci wyjdzie), kości mają dość stały charakter
-> Nie ma progów od którego wychodzi ci dane zaklęcie, wszystko podchodzi pod jakiś poziom
- Crashie
Re: Temat z mechaniką i cenami
28.11.18 13:28
*ma koszyk ze swoim stuffem*
Kupuję jako ja, siemka. Mam 336 punktów.
JAKBYM KUPOWAŁA WEDŁUG SWOJEJ PROPOZYCJI:
[nie uwzględniłam obniżki cen na modyfikatory (inaczej progi/poziomy z zaklęć) z moich kategorii!!!]
Zaklęcia Transmutacyjne: 5+10+10+12 = 37 punktów
Zaklęcia Użytkowe: 2+5+7 = 14 punktów
Zaklęcia Defensywne: 5+10 = 15 punktów
Zaklęcia Ofensywne: 5+10 = 15 punktów
Zaklęcia Czarnomagiczne: 6+11 = 17 punktów
Razem: 98 punktów
Ataki: 2+5+5 = 12
Obrona: 2+5+5 = 12
Razem: 24
Książki ze spellami:
Powiedzmy będą trzy do transmutacji, dwa z użytkowych, jedna z defensywnych, jedna z ofensywnych, dwie z czarnej magii, co daje nam:
3 książki na poziom średni = 3x10 + 3x25 = 30 + 75 = 105
6 książki na łatwe = 6x10 = 60
165 + 24 + 98 = 287 [za wszystko]
336 - 287 = 49 punktów [zostaje mi reszty]
JAKBYM KUPOWAŁA WEDŁUG PROPOZYCJI BEZY:
Załóżmy że zostaje tabelka do ataków i obrony magicznej:
24 razem [biorę to jak kupowałam wyżej]
Książki ze spellami:
Powiedzmy będą trzy do transmutacji, dwa z użytkowych, jedna z defensywnych, jedna z ofensywnych, dwie z czarnej magii, co daje nam:
3 książki na poziom średni = 3x10 + 3x25 = 30 + 75 = 105
6 książki na łatwe = 6x10 = 60
Razem: 165 punktów
336 - 189 = 147 punktów [zostaje mi reszty]
Są jednak różnice w kwestii rzucania zaklęć => będzie odnośnik do tematu.
Kupuję jako ja, siemka. Mam 336 punktów.
JAKBYM KUPOWAŁA WEDŁUG SWOJEJ PROPOZYCJI:
[nie uwzględniłam obniżki cen na modyfikatory (inaczej progi/poziomy z zaklęć) z moich kategorii!!!]
Zaklęcia Transmutacyjne: 5+10+10+12 = 37 punktów
Zaklęcia Użytkowe: 2+5+7 = 14 punktów
Zaklęcia Defensywne: 5+10 = 15 punktów
Zaklęcia Ofensywne: 5+10 = 15 punktów
Zaklęcia Czarnomagiczne: 6+11 = 17 punktów
Razem: 98 punktów
Ataki: 2+5+5 = 12
Obrona: 2+5+5 = 12
Razem: 24
Książki ze spellami:
Powiedzmy będą trzy do transmutacji, dwa z użytkowych, jedna z defensywnych, jedna z ofensywnych, dwie z czarnej magii, co daje nam:
3 książki na poziom średni = 3x10 + 3x25 = 30 + 75 = 105
6 książki na łatwe = 6x10 = 60
165 + 24 + 98 = 287 [za wszystko]
336 - 287 = 49 punktów [zostaje mi reszty]
JAKBYM KUPOWAŁA WEDŁUG PROPOZYCJI BEZY:
Załóżmy że zostaje tabelka do ataków i obrony magicznej:
24 razem [biorę to jak kupowałam wyżej]
Książki ze spellami:
Powiedzmy będą trzy do transmutacji, dwa z użytkowych, jedna z defensywnych, jedna z ofensywnych, dwie z czarnej magii, co daje nam:
3 książki na poziom średni = 3x10 + 3x25 = 30 + 75 = 105
6 książki na łatwe = 6x10 = 60
Razem: 165 punktów
336 - 189 = 147 punktów [zostaje mi reszty]
Są jednak różnice w kwestii rzucania zaklęć => będzie odnośnik do tematu.
- Crashie
Re: Temat z mechaniką i cenami
04.12.18 18:17
Wnioski:
- zaokrąglić dla wszystkich co zaczynają od razu z punktami (czyt. dopiero zaczynają grę)
- zostawić wykupywanie progów (modyfikatorów do kości) z danej dziedziny zaklęć
- zaokrąglić dla wszystkich co zaczynają od razu z punktami (czyt. dopiero zaczynają grę)
- zostawić wykupywanie progów (modyfikatorów do kości) z danej dziedziny zaklęć
- Crashie
Re: Temat z mechaniką i cenami
04.12.18 19:18
ZA CO SUPERFASOLKI?
- Stworzenie KP (połączyć fasolki z PD):
I rok = 10
II rok = 20
III rok = 30
IV rok = 35
V rok = 40
VI rok = 45
VII rok = 50
Od 19 do 25 = 70
Od 26 do 35 = 80
Od 36 do 40 = 90
Od 41 do 50 = 100
Od 51 do 70 = 110
Od 71 do 90 = 130
Od 91 do 159 lat = 150
Fajnie uzupełniona KP/koncept = 1 superfasolkę łap w prezencie
Zapisanie się i aktywne działanie w klubie/drużynie Quidditcha/byciu prefektem (za bycie członkiem i wzięciem udziału minimum w jednym spotkaniu/treningu/dyżurze) = 2 superfasolki za 1 aktywny klub (za dany miesiąc fabularny)
Dołączenie i aktywne działanie na rzecz Śmierciożerców/ZF (za bycie zwykłym członkiem i wykonanie minimum jednej misji) = 3 superfasolki (1 superfasolkę dodatkowo za każdy awans w hierarchii)
Aktywny udział w zajęciach (5 zaliczonych zajęć) = 2 superfasolki
Odrobienie zadań domowych (3 zaliczonych zadania domowe na minimum zadowalający) = 1 superfasolka
Opisywanie zrobienia eliksiru/zbieranie roślin/opiekowanie się stworzeniami (nie dotyczy szkolnych zajęć, minimum 3 razy) - 1 superfasolka
Napisanie artykułu do Proroka Codziennego (od początku do końca) = 1 superfasolka
Pisanie sesji fabularnej, minimum 4 posty na głowę = 1 superfasolka (dodatkowa superfasolka jak postów na głowę w danej sesji będzie powyżej
Wymyślenie atutu/słabości/eliksiru/zaklęcia/rytuału/wyzwania (minimum 3) - 1 superfasolka
Pomoc jako MG/Nauczyciele/Cień (poprowadzone od początku do końca) - 1 superfasolka
Rozreklamowanie forum (jeśli wynikiem będzie dołączenie i stworzenie przez kogoś KP) - 1 superfasolka
Wykonywanie swojej pracy/stażu (minimum 3 wątki dotyczące pracy/stażu - nie muszą być w danym miejscu) - 2 superfasolki
Nauczenie się fabularnie eliksiru/zaklęcia/rytuału (minimum 3) - 1 superfasolka
Udział w walce/pojedynku (minimum 4 posty na głowę, gdzie postać działa czy to w walce czy w pojedynku) - przydzielane przez MG w podsumowaniu
Prowadzenie ważnego NPCa dla fabuły forum (minimum 3 wątki na miesiąc fabularny) - 1 superfasolka
Event z MG (aktywny udział) - przydzielane przez MG w podsumowaniu
- Stworzenie KP (połączyć fasolki z PD):
I rok = 10
II rok = 20
III rok = 30
IV rok = 35
V rok = 40
VI rok = 45
VII rok = 50
Od 19 do 25 = 70
Od 26 do 35 = 80
Od 36 do 40 = 90
Od 41 do 50 = 100
Od 51 do 70 = 110
Od 71 do 90 = 130
Od 91 do 159 lat = 150
Fajnie uzupełniona KP/koncept = 1 superfasolkę łap w prezencie
Zapisanie się i aktywne działanie w klubie/drużynie Quidditcha/byciu prefektem (za bycie członkiem i wzięciem udziału minimum w jednym spotkaniu/treningu/dyżurze) = 2 superfasolki za 1 aktywny klub (za dany miesiąc fabularny)
Dołączenie i aktywne działanie na rzecz Śmierciożerców/ZF (za bycie zwykłym członkiem i wykonanie minimum jednej misji) = 3 superfasolki (1 superfasolkę dodatkowo za każdy awans w hierarchii)
Aktywny udział w zajęciach (5 zaliczonych zajęć) = 2 superfasolki
Odrobienie zadań domowych (3 zaliczonych zadania domowe na minimum zadowalający) = 1 superfasolka
Opisywanie zrobienia eliksiru/zbieranie roślin/opiekowanie się stworzeniami (nie dotyczy szkolnych zajęć, minimum 3 razy) - 1 superfasolka
Napisanie artykułu do Proroka Codziennego (od początku do końca) = 1 superfasolka
Pisanie sesji fabularnej, minimum 4 posty na głowę = 1 superfasolka (dodatkowa superfasolka jak postów na głowę w danej sesji będzie powyżej
Wymyślenie atutu/słabości/eliksiru/zaklęcia/rytuału/wyzwania (minimum 3) - 1 superfasolka
Pomoc jako MG/Nauczyciele/Cień (poprowadzone od początku do końca) - 1 superfasolka
Rozreklamowanie forum (jeśli wynikiem będzie dołączenie i stworzenie przez kogoś KP) - 1 superfasolka
Wykonywanie swojej pracy/stażu (minimum 3 wątki dotyczące pracy/stażu - nie muszą być w danym miejscu) - 2 superfasolki
Nauczenie się fabularnie eliksiru/zaklęcia/rytuału (minimum 3) - 1 superfasolka
Udział w walce/pojedynku (minimum 4 posty na głowę, gdzie postać działa czy to w walce czy w pojedynku) - przydzielane przez MG w podsumowaniu
Prowadzenie ważnego NPCa dla fabuły forum (minimum 3 wątki na miesiąc fabularny) - 1 superfasolka
Event z MG (aktywny udział) - przydzielane przez MG w podsumowaniu
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|