Go down
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 16:58

Przedmioty


blabla

Spis treści


[url=][/url]
[url=][/url]
[url=][/url]
[url=][/url]
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 16:59

Eliksiry



Wywar dla Spetryfikowanych - ożywia osoby, które zostały spetryfikowane przez stworzenie lub zaklęcie.

Antidotum na Odpadanie Kończyn I Zanik Kości - eliksir, który usuwa wszelkie złe działanie eliksirów lub zaklęć, po których odpadają kończyny lub zanikają kości. Przede wszystkim działa na te lżejsze przypadki.

Eliksir Bujnego Owłosienia - eliksir, który powoduje przyrost włosów. Siła przyrostu zależy od ilości wypitego eliksiru. Włosy wyrastają wszędzie, nie tylko na głowie. Nawet jedna kropla gwarantuje piorunujące efekty.

Eliksir Kefalisto - eliksir, który niweluje zaklęcia czarnomagiczne mające wpływ bezpośrednio na nerwy czy też sam umysł (takie jak Ekrixi Nomizo) - podany odpowiednio szybko, jest w stanie odbudować uszkodzone neurony i układ nerwowy.

Napój Leczący Czyraki - ten eliksir bardzo skutecznie leczy czyraki, nawet te wywołane zaklęciem. Za jego pomocą można pozbyć się także krost, pokrzywki i innych przypadłości. Jest bardzo silny.

Eliksir Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie się ran.

Napój z Czyraków - zwany też Wywarem Czyrakobulwowym Na Trądzik. Eliksir, dzięki któremu można pozbyć się drobnych zmian ze swojego swojego ciała, np. trądziku, zaskórników. Bardzo popularny wśród młodych osób. Słabszy od Napoju Leczącego Czyraki.

Wywar z Mniszka Lekarskiego - eliksir dobry na grypę i bóle brzucha.

Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach. Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.

Eliksir Czuwania - eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.

Eliksir Spokojnego Sumienia - niweluje prawdopodobieństwo zajścia w ciążę do 99%. Należy go spożyć przed lub najpóźniej 24 godziny po stosunku.

Eliksir Tasardur - dodaje energii i możliwe jest rzucanie zaklęć bez zmęczenia.

Eliksir Pieprzowy - eliksir podawany by zapobiegać różnym chorobom. Znakomity na przeróżne przeziębienia, wzmacnia odporność.

Eliksir Trzeźwości - podany od razu budzi daną osobę ze snu lub stanu nieprzytomności, dodając mały zastrzyk adrenaliny. Nadużywany podczas tortur.

Eliksir Spokoju - eliksir, który, mimo że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny, może mieć nieodwracalne działanie i jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru), przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie spożywającej go w wyzbyciu się lęku i strachu.

Eliksir Vermiculo - eliksir tamujący krwawienie i wspomagający gojenie się głębokich ran.

Enelya Aldarion - natychmiast usuwa skutki upojenia alkoholowego i przywraca trzeźwość bez kaca.

Szkiele-Wzro - eliksir, który powoduje odrastanie utraconych kości oraz wspomaga ich zrastanie. Używany przez magiczną służbę zdrowia.

Wywar Tojadowy - wywar ten przydaje się osobom zarażonym likantropią, czyli wilkołactwem. Przez tydzień poprzedzający pełnię, taka osoba zażywa eliksir. Kiedy najdzie noc, kiedy to księżyc ukazuje się w całej swej okazałości, zarażony człowiek przemienia się w wilkołaka, aczkolwiek zachowuje świadomość. Nie jest wtedy groźny dla otoczenia i panuje nad sobą. Jest niesamowicie trudny do wykonania, a na dodatek dopiero co pojawił się na rynku. Tylko nieliczni Mistrzowie Eliksirów mają dostęp do tego przepisu.

Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.

Felix Malediceret - przeciwieństwo Felix Felicis; wystarczy mała dawka, żeby delikwentowi, któremu się ją poda, przytrafiały się same nieszczęścia danego dnia.

Czarny Sen - wywołuje koszmarne, ponure wizje w snach śniącego, przemieniając jego życie i wszystkie powodzenia w pasmo porażek i niepowodzeń i tym samym przysłania rzeczywistość, u większości osób doprowadzając do całkowitego zatracenia, kończącego się samobójstwem. Mogą mu się oprzeć osoby o silnej woli, silnym charakterze, w mniejszej podstawowej dawce. Eliksir ten jest bezzapachowy, dlatego bardzo łatwo go dodać do czyjejś herbaty. Wystarczą trzy krople, by osiągnąć zamierzony efekt. Jedna kropla eliksiru wywołuje jedynie koszmary i porą nocną bezsenność z ich powodu.

Eliksir Nienawiści - ten eliksir zasiewa w spożywającym niezwykłą nienawiść do wszystkiego lub do jednej wybranej osoby - niemniej skutkuje to tym, że efekt jest bardziej dosadny. Życie celu zamienia się w najgorsze piekło, zwłaszcza, jeśli była ona bliska człowiekowi, który tę miksturę wypił.

Eliksir Rozpaczy - eliksir mający za zadanie sprawić, by ofiara, która go wypiła, poczuła ból, rozpacz i by nawiedziły ją wszystkie najgorsze wspomnienia. Mówi się, że czarnoksiężnicy stosują go do torturowania ofiar. Zbyt duża dawka eliksiru może zabić.

Trupi Jad - eliksir, który powoduje powolne, stopniowe gnicie ciała - jeśli ma się szczęście, wpływa wyłącznie na żołądek i skórę, jeśli pecha - atakuje od razu wszystkie narządy wewnętrzne. Nie objawia swego działania na zewnątrz. Łatwo go rozpoznać przez fakt, że powoduje wymioty krwią i wydobywający się z ust zapach zgnilizny - niestety wtedy jest to już późne stadium, mogące się okazać nieodwracalnym. Eliksir ten ma charakterystyczny zapach zgniłych jaj, powoduje wyjątkowo bolesną, długą śmierć - jeśli objawy nie zostaną wykryte wcześniej, skutków eliksiru może nie być w stanie wyleczyć żaden uzdrowiciel.

Eliksir Męczeńskiej Śmierci - u osoby, która spożyła eliksir, po dziesięciu minutach występują drgawki. Przez następne 2 godziny drgawki stopniowo rosną, a następnie występują mdłości i odpadają palce u nóg i rąk. Następuje wykrwawienie ofiary, która kona w straszliwych mękach.

Wywar Śmiertelnego Omdlenia - osobę, która wypije dany wywar, zacznie łapać niezmierna gorączka i duszności. Do czterech godzin będą one narastały. W następnym etapie osoba będzie mdlała i budziła się na przemian. Ostatnim etapem jest tworzenie się wielkiej wypukłości na krtani, która z chwilą wzrasta i pęka, powodując natychmiastową śmierć.

Eliksir Osłabiający - eliksir powodujący osłabienie fizyczne i psychiczne u spożywającego.

Auxilium - eliksir sprawia, że osoba, która go zażyła, traci jakiekolwiek opory przed zaufaniem i powierzeniem swego życia w czyjeś ręce - ze względu na czarnomagiczne pochodzenie i jego niezwykłą siłę, proces łamania blokad może się okazać stały u słabszych jednostek. Taka osoba staje się służącym tego, kto przyrządził eliksir lub nawet grupy osób - w zależności od tego, czyja cząstka ciała znalazła się w wywarze (w przypadku grupy osób działanie to jest osłabione, jeśli nie poda się w większej dawce). Dana persona nadal zachowuje wolną wolę w stosunku do innych, jest względnie sobą, zmienia się jedynie nastawienie do twórcy Auxilium - jest gotowa na każdą zachciankę i pomaga nawet przy najmniejszym skinieniu palca.

Eliksir nr 86 -  trucizna wywołująca silną opuchliznę. Działa zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizmu - gdy spożyje się nią, sprawia, że gardło ofiary natychmiastowo puchnie, utrudniając jej oddychanie; z kolei gdy zostanie wylana na którąś część ciała od zewnątrz, skutkuje natychmiastową opuchlizną w tym miejscu.

Trucizna z Miesięcznika - trucizna wywołująca osłabienie magiczne. Podana jednorazowo ma krótkie działanie, jednak gdy jest zażywana regularnie, może skutkować długotrwałą utratą zdolności magicznych.

Eliksir Lumentus - osoba, która go wypije, słabiej odczuwa ból oraz dotyk. Im więcej się go wypije, tym większe ma on działanie. Jeśli się go przedawkuje, pojawiają się efekty uboczne, takie jak odrętwienie kończyn lub brak czucia w dłoniach.

Eliksir z Czerńca - eliksir sprawiający, iż język osoby zażywającej miksturę drętwieje, uniemożliwiając wysławianie się.

Eliksir Zapomnienia - eliksir powodujący utratę pamięci spożywającego napój. Im większa ilość, tym więcej rzeczy się zapomina.

Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Nie należy używać go w zbyt dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.

Eliksir Wiecznego Snu - za jego pomocą nakłada się tak zwaną "Klątwę Wiecznego Snu", podobną do jednego z pradawnych zaklęć - zatrzymuje ona funkcje życiowe organizmu i "zamraża go", nie pozwalając mu się starzeć. Osoba, która spożyła ten eliksir, zapada w głęboki sen. W zależności od długości snu mogą potem występować problemy z pamięcią, jednak nie grozi to amnezją - z klątwy tej wyzwolić może jedynie pocałunek prawdziwej miłości. By przygotować odpowiednio klątwę, należy zanurzyć owoc w kociołku z eliksirem - przy pierwszym kęsie owocu dana osoba zapada w śpiączkę.

Eliksir Pomieszania - eliksir, który sprawia, że osoba, która go zażyje, myśli, że jest zupełnie kimś lub czymś innym i zaczyna robić coś, czego zazwyczaj by nie zrobiła.

Eliksir Lęku - od czasu podania, osoba, która go zażyła, zaczyna czuć się osaczona, narasta w niej przerażenie, aż w końcu dostaje niekontrolowanego ataku paniki. Podczas działania eliksiru przeraża ją wszystko, nawet rzeczy i osoby, które zwykle lubi. Czas trwania zależy od ilości spożytej mikstury. Podawanie w napoju lub jedzeniu nie wpływa na skuteczność eliksiru.

Wywar Zamraczający - powoduje, że osoba, która go wypiła, staje się bardzo lekkomyślna i nie powinno polegać się na jej zdaniu. Robi i mówi dokładnie to, na co ma ochotę, niejednokrotnie siejąc wokół siebie zamęt.

Eliksir Miłosny na Absyncie - wzbudza mocne zauroczenie, ale nie aż takie jak Amortencja. Ukradkowo obserwuje obiekt swojego uniesienia, wręcza tajemnicze liściki i tym podobne. Eliksir sprawia, że ofiara "zakochuje się" w tym, komu pośle swoje pierwsze spojrzenie po wypiciu mikstury.

Eliksir Grantactus - osoba, która go wypije, silniej odczuwa ból i dotyk. Może być dodawany do jedzenia, nie tracąc na mocy. Nie ma skutków ubocznych. Powstał przy pomyleniu składników eliksiru Lumentus.

Eliksir Zamieć - przyspiesza refleks, poprawia koordynację i koncentrację. Pozwala na szybsze wykonanie ruchu, co może być niezwykle przydatne podczas chociażby pojedynków.

Woda Księżycowa - poprawia zdolność koncentracji oraz szybkość i swobodę przyswajania wiedzy, jednak nie jest to silny eliksir, działa jedynie na zasadzie stymulującego leku. Przed rozpoczęciem rytuału tworzenia należy spalić w szklanym naczyniu gałązki waleriany.

Eliksir Euforii - eliksir, który powoduje przypływ energii. Może też niestety uzależniać. Ma kolor niebieskawy, zapach przypominający zapach kobiecych perfum, a nad nim unoszą się wirujące sprężynki.

Amortencja - najsilniejszy eliksir miłosny na świecie. Nie wzbudza prawdziwej miłości, powoduje jedynie silne zauroczenie albo obsesję. Łatwo poznać ją po szczególnym, perłowym połysku i oparach tworzących charakterystyczne spirale. Siła tego eliksiru zależy od długości jego przetrzymywania. Zapach Amortencji każdy odczuwa inaczej, w zależności od tego, co go najbardziej pociąga.

Eliksir Niewidzialności - osoba, która wypije ten eliksir, staje się niewidoczna dla otoczenia. W przeciwieństwie do Eliksiru Kameleona, nie można jej dotknąć, a jej obecność jest ledwo wyczuwalna.

Eliksir Kurczący - powoduje kurczenie się ludzi i zwierząt, dlatego trzeba uważać, gdy się go przyrządza.

Eliksir Ninde - celtycki wywar upiększający przedmioty. Może sprawić, że nawet najbrzydsza rzecz na świecie zmieni się w prawdziwe dzieło sztuki. Nie może być stosowany na ludziach.

Plot Twist - bardzo silny eliksir, który umożliwia zmianę dowolnego wspomnienia na inny. Po jego wypiciu czarodziej w skupieniu wybiera wspomnienie, które chce zmienić i wyobraźnią nagina tam rzeczywistość oszukując samego siebie. Wszystko to odbywa się kosztem faktycznego wspomnienia, które ginie bezpowrotnie, a po zmianie wspomnień nie pozostają żadne ślady, nawet Veritaserum nie jest w stanie niczego wykazać.

Eliksir Maskujący - pozwala ukryć zapach eliksiru, jeśli jednak doda się go więcej niż jedną kroplę, może wpłynąć tragicznie na jakość danej substancji, do której został dodany.

Somni Serum - ten sam eliksir wypity przez dwóch czarodziejów jest w stanie wywołać łączący ich Pałac Snów. Jest to zjawisko, w którym dwie osoby śnią ten sam sen, dodatkowo jest to sen świadomy, gdzie dowolnie mogą zmieniać otaczająca ich quasi-rzeczywistość, konsultować się i pobudzać wyobraźnię bez pociągania konsekwencji w realnej rzeczywistości.

Eliksir Blixt - zwiększa moc rzucanych zaklęć nawet o połowę. Nie trwa jednak zbyt długo i bardzo wyczerpuje czarodzieja, który ten eliksir zażyje.

Eliksir Postarzający - eliksir, który powoduje postarzenie się w danym momencie o kilka lub wiele lat. Ma działanie czasowe, które ustaje.

Eliksir Kameleona - eliksir powoduje, że postać, która go wypije, przybiera wygląd otoczenia. Nie należy mylić go z Eliksirem Niewidzialności.

Eliksir Rozdymający - eliksir, który powoduje wzrost każdej rzeczy, na którą się go poleje.

Eliksir Odmładzający - eliksir stosowany i chwalony przez wiele kobiet, pozwalający przysłowiowo cofnąć czas i sprawić, że osoba wygląda młodziej. Eliksir ten jednak nie jest upiększającym - jego efekt jest w stu procentach przewidywalny, gdyż zażywająca go osoba będzie wyglądać identycznie jak w przeszłości: jeśli niegdyś nie słynęła z urody, ten wywar tego nie naprawi.

Eliksir Prawdy - słabsza i łatwiejsza do sporządzenia wersja Veritaserum. Łatwiej jest go jednak oszukać i nie jest w stanie zmusić danej osoby do zdradzenia jej największych sekretów.

Eliksir Wyostrzający Poczucie Humoru - eliksir, który wywołuje śmiech u każdego, kto go wypije.

Wywar Dekompresyjny - eliksir, który przywraca naturalny rozmiar rzeczy spryskanej Eliksirem Rozdymającym, a także zmniejsza opuchliznę wywołaną magicznie.

Eliksir Zwinności - ten eliksir pomaga w przypadku niskiej sprawności fizycznej. Może jednak również sprawić, że osoba zażywająca ten eliksir będzie jak z gumy i nie będzie w stanie się poruszać.

Biały Miód - redukuje działanie większości eliksirów, a zwłaszcza ich skutków ubocznych. Nie dotyczy to jednak większości silniejszych trucizn.

Eliksir Anaserrmo - pozwala przez pewien czas zrozumieć mowę danej bestii, której część dodało się do eliksiru (UWAGA! Działa tylko na bestie inteligentne!).

Eliksir Rosnący - powoduje wzrost ludzi i zwierząt, działa jednak stanowczo krócej od Eliksiru Kurczącego, ale stanowi też doskonałe lekarstwo na skutki wypicia tegoż eliksiru.

Felix Felicis - eliksir znany także jako "Płynne Szczęście". Mikstura sprawia, że pijący ma wielkie szczęście oraz zyskuje niezwykłą pewność siebie, także w zakresie podejmowanych wyborów. Jest to niezwykle złożony i skomplikowany eliksir.

Eliksir Dobrego Powodzenia - wypicie go daje gwarancję szczęścia na cały dzień. Eliksir ten jest jednak słabszy od Felix Felicis, ale też łatwiejszy do sporządzenia.

Eliksir Złotej Wody - gdy doda się ten eliksir do wody, zmienia się ona w alkohol. Nie ma jednak jego smaku ani zapachu.

Eliksir Brzydoty - eliksir, który czasowo sprawia, że dana osoba staje się brzydsza. Wiąże się to z chwilowym powstaniem defektów urody (znamiona, blizny, siwizna, przesuszone włosy, opuchlizna, przebarwienia na skórze). Stosowany na przedmiotach powoduje ich uszkodzenia (metal rdzewieje, drewno próchnieje, kwiaty więdną i tym podobne).

Eliksir Nietoperze Ucho - eliksir, który wyczula znacznie zmysł słuchu. Jest niebezpieczny, gdy osoba pod wpływem tego eliksiru znajdzie się w bardzo głośnym miejscu - może wtedy łatwo spowodować uszkodzenia słuchu lub nawet jego utratę. Przypadkowo stworzony przy pomyleniu składników przy ważeniu Oka Kota.

Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.

Eliksir Wielosokowy - jest to jeden z najbardziej skomplikowanych i najtrudniejszych eliksirów na świecie. Dzięki niemu człowiek na jedną godzinę zamienia się w inną osobę. Część ciała osoby, w którą twórca eliksiru chce się przemienić, musi zostać umieszczona w wywarze. Eliksir Wielosokowy jest również jednym z najniebezpieczniejszych eliksirów, ponieważ działa tylko na ludzi. Istoty nie w pełni ludzkie nie mogą korzystać z tego eliksiru (np. półolbrzymy, najprawdopodobniej również wilkołaki i wampiry). Skutki próby zamiany człowieka w zwierzę mogą być bardzo niebezpieczne i trudne do przewidzenia. Nawet najbardziej doświadczeni czarodzieje mają z tym eliksirem kłopoty. Przygotowanie tego eliksiru jest podzielone na dwie części, które dzielą się na kolejne dwa kroki.

Eliksir Oko Kota - eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach, nawet w tych największych. Jednakże występuje również nadwrażliwość na jakiekolwiek światło, przez co, mogą wystąpić różne nieprzyjemne powikłania ze wzrokiem.

Eliksir Zmieniający Kolor Włosów - eliksir, który powoduje zmianę koloru włosów z naturalnego koloru na barwę, o której pomyśli osoba zażywająca go.

Eliksir Powój - eliksir zapewniający odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami. Zmniejsza również ryzyko innych obrażeń.

Eliksir Pazur - eliksir, który zamienia paznokcie w ostre zwierzęce pazury, co sprawia, że dzięki nim można przeciąć większość przedmiotów czy też użyć ich choćby do kopania w ziemi lub zaatakowania przeciwnika. Przydatne w sytuacjach, kiedy magia jest zawodna.

Eliksir Rogu - eliksir, który sprawia, że na czole osoby, która go wypije, wyrasta róg. Bardzo twardy i ostry, może stanowić duże zagrożenie dla innych.
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 17:36

Specjalne



Aparat fotograficzny - zaczarowany aparat, przy pomocy którego można robić zdjęcia, które są ruchome.

Niewidzialny atrament - specjalny atrament, który znika zaraz po napisaniu czegoś przy jego pomocy.

Bezobsługowa maszyna do pisania - Maszyna, która samoistnie zapisze wszystko co jej podyktujemy

Brzękadło - Wytwarza dźwięk przypominający uderzanie młotków o kowadło. Dla smoków jest to niezwykle nieprzyjemny dźwięk i sprawia, że je dezorientuje. Brzękadła używane są w Banku Gringotta

Buchoszanka - Jest to zamknięta w fiolce wybuchowa substancja pochodząca z rogu Buchorożca, jaka nie wywołuje zniszczenia swojego aktualnego naczynia, ponieważ to od środka jest okryte zaklęciem Impervius, który nie pozwala zawartości dotknąć ścianek fiolki. Płyn ma silne właściwości niszczące, wstrzyknięty potrafi rozsadzić absolutnie wszystko.

Zaczarowany namiot - Namioty czarodziejów są specjalnie zaczarowane tak, aby z zewnątrz przypominały zwykły namiot, natomiast w środku znajdzie się magicznie powiększoną przestrzeń.

Tiara Majora Gumochłonów - dzięki tej tiarze można namierzyć wszystkie jadalne rośliny w okolicy, oraz gumochłony (niekoniecznie jadalne)

Specjalna maska - Maska jednorazowego użytku. Pozwala na godzinę przyjąć wygląd twarzy innej osoby

Pierścień Uwodzenia - Ten kto nałoży ten pierścień może odnieść duży sukces w sztuce uwodzenia. Podrywanie nigdy nie było takie łatwe.

Łapacz Snów - Przedmiot wywodzący się z magii indiańskiej służy do wyłapywania złych snów, oraz różnego rodzaju złorzeczeń

Zaklęte Muszelki - W połączeniu z wodą przyklejają się do wybranej osoby i doprowadzają ją do niesamowitej gorączki, podczas której musi jak najszybciej wskoczyć do morza, inaczej zamieni się na kilka dni w kraba

Latająca wycieraczka - Wyglądem przypomina zwykłą wycieraczkę, którą kładzie się pod drzwiami. Jednak kiedy usiądzie się na niej przedmiot ten unosi się niewielki kawałek nad ziemią i potrafi przemieszczać się ze sporą prędkością. Nie nadaje się, jednak na długie dystanse, gdyż szybko się męczy.

Komplet Szachów Czarodziejskich - Komplet zaczarowanych figur szachowych, które służą do rozgrywek czarodziejskich szachów

Liście paraliżu -zaczarowane liście, które obumierają dopiero wtedy, gdy się je zużyje. Nałożone zostały na nie zaklęcia paraliżu, które sprawiają, że osoba do której przyklei się liść nie może się ruszyć przez jakiś czas (dokładnie to 2 posty, liści w zestawie jest 5

Skoczne buty - dzięki rzuconemu na buty zaklęciu spongify, każdy kto je włoży będzie mógł skakać naprawdę wysoko.

Pył z włosów demimoza - Bardzo trudny do pozyskania składnik, który jako jedyny poza Peleryną Niewidką oraz trudnym Zaklęciem Kameleona jest w stanie uczynić czarodzieja niewidzialnym. Aplikuje się go przez wciągnięcie nosem albo przełknięcie.

Amulet Przeciwko Eliksirom - działa na większość mikstur magicznych, za wyjątkiem tych bardziej skomplikowanych; amulet jednak daje znać, że coś jest nie tak, jeśli np. eliksir czarnomagiczny zostanie dolany do jedzenia

Szyfrowany pamiętnik - szyfrowany pamiętnik nie ujawni swojej treści nikomu poza swoim właścicielem. Nie działają na niego żadne ze znanych współcześnie sposobów.

Czapka przeplatana włosiem demimoza -  dzięki włosiu demimoza głowa każdego kto włoży tę czapkę stanie się niewidoczna. Magia ta z czasem wygasa i po 3 użyciach czapka staje się zwykłym - choć wciąż ciepłym - nakryciem głowy.

Amulet kreatywności - Pobudza kreatywne myślenie. Sprawia, że znacznie łatwiej przychodzą nam pomysły, oraz z większą łatwością możemy je realizować

Magiczna Filiżanka - Pozwala ujrzeć to, czego szukamy a jeśli ktoś wypije z niej herbatę odzyska wszystkie stracone Punkty Życia (czas działania to 4 wypite herbatki

-Przypominajka - Szklana kula, która kiedy robi się czerwona oznajmia nam, że o czymś zapomnieliśmy. Chociaż przedmiot ten nie przypomina o czym się zapomniało

Karty Złodzieja z Nokturnu - sprzyjają każdemu kanciarzowi. Przystosowują się do normalnej, będącej aktualnie w użyciu partii kart, by następnie 'wskazywać' swojemu właścicielowi, kto ma najlepsze karty przy stole i umożliwić mu ich 'zdobycie'

Zaczarowany Kompas - wskazuje drogę najbardziej korzystną dla danego czarodzieja

Gramofon- Urządzenie, które odtwarza płyty winylowe

Zestaw magicznej  biżuterii - Bardzo elegancka biżuteria damska. W zestawie znajdują się kolczyki, naszyjnik, pierścionek oraz bransoletka z wybranym kamieniem

Letnia szata - Pozwala maskować się podczas przebywania w świecie mugoli, oraz doprowadzi czarodzieja tam gdzie chce dojść

Dymne kulki - dyskretne, owinięte w papierki od cukierków kulki są w stanie zadymić pomieszczenia średniej wielkości (przykładowo - do zadymienia Wielkiej Sali potrzeba wszystkich czterech). Wystarczy sprawić by pękły. Wydobywający się z nich szary dym nie jest groźny, jednak - gęsty - może podrażniać drogi oddechowe i znacznie utrudnia widzenie.

Skurczone główki - Każda z napotkanych skórczonych główek posiadają inne właściwości. Jedna może znać na pamięć mapę całego Londynu, z kolei inna może okazać się być niespełnionym kawalarzem i co chwila zasypywać właściciela sucharami.

Złoty Widelczyk - pozwala na oświecenie drogi pod wodą, a przy tym ochrania przed atakiem morskich stworzeń

Krzyż andyjski - Przydatne narzędzie dla astronomów. Ułatwia on badanie nieba

Magiczny Pył - sprawia, że dana postać może się unieść w powietrze, jeśli tylko uwierzy, że potrafi.

Amulet z Kalendarzem Azteków - wspomaga umysł i ułatwia przyswajanie wiedzy przy Numerologii

Magiczny zegar -  pokazuje gdzie w danej chwili znajdują się domownicy. Na zegarze znajdują się takie pola jak "praca", "dom","szkoła", "więzienie", "śmiertelne zagrożenie", oraz "podróż"

Pierścień wierności - jeśli jakaś osoba go założy lub też się jej założy, to nie będzie mogła go ściągnąć i za każdym razem, gdy będzie próbowała całować, dotykać zbyt intensywnie innej osoby niż tej, od której ten pierścień otrzymała, to dostanie ataku wymiotów, które trwać będą przez cały dzień

Guziki Tajniaka - specjalne guziki, które same przyczepiają się do ubrania wybranej ofiary i rejestrują rozmowy przez 3 wybrane godziny - właściciel guzików musi wycelować w nie różdżką i głośno i wyraźnie podać o której mają zacząć zadanie. Po wszystkim, jakimś cudem odnajdują i wracają do właściwego czarodzieja. Są jednorazowe

Ujawniacz[/b] - Przedmiot, który wyglądem przypomina zwykłą jaskrawoczarwoną gumkę do ścierania. Przy jej pomocy jesteśmy w stanie ujawnić wszystko to co zostało napisane niewidzialnym tuszem. Wystarczy potrzeć nią pergamin.

Amulet uległości- Amulet ten jest niewielkim subtelnym wisiorkiem, który trudno zauważyć. Po założeniu na szyi drugiego czarodzieja staje się on niezwykle uległy oraz jest w stanie zgodzić się na prawie wszystko

Amulet peruwiański- amulet, który zapewnia większe powodzenie w świecie showbiznesu, skupia na osobie noszącej go uwagę mediów

Latający dywan - Jest to niezwykle popularny środek transportu w Azji, ale w Wielkiej Brytanii zakazano używania latających dywanów, gdyż były to przedmioty mugolskie, i istniała obawa, iż taki latający dywan mógłby wylądować w salonie jakiegoś mugola.

Złoty Kompas - niczym Felix Felicis wskazujący właściwy kierunek, niestety czasem nie ten w którym (pozbawieni tego upajającego szczęścia) chcieli byśmy w danym

Wahadełko ze Srebrnego Obsydianu - wykorzystywane do wróżenia

Marzanna Starej Tereski - kiedy ją utopisz w danym miejscu, nie dość że zmieni się tam pogoda - zacznie padać deszcz, albo świecić słońce to jeszcze wyrzuci z siebie worek pełny trujących ziółek, które sprawią, że osoba która wypije z nich napar będzie mieć wysoką gorączkę, śmierdzące plamy na całym ciele i kurzajki. Można użyć tylko raz.

Pokrowiec ze skóry trolla. Wielokrotnie wyśmiewany -  działa, opatulając złamaną różdżkę niczym parasol Hagrida i dając jej kolejną szansę. Nawet jeśli robi to kapryśnie i krótko

Rozpraszacz - dyskretna przyssawka jednorazowego użytku. Przyczepiony do przedmiotu rozpraszacz neutralizuje użyte zaklęcia, dzięki czemu można przy jego pomocy otworzyć praktycznie każde drzwi, wyssać klątwę czy sprawić, że magiczny przedmiot stanie się bezużyteczny.

Woreczek ze skóry wsiąkiewki - Woreczek wykonany ze skóry wsiąkiewki, otwiera się tylko przed właścicielem. Dlatego jest to bezpieczne rozwiązanie dla tych, którzy chcą coś ukryć

Magiczny koc -  chłodzi w gorące dni i gwarantuje nawilżenie suchej skóry

Wykrywacz czarnej magii - Magiczny przedmiot, który służy do wykrywania kłamstw, czarnej magii, czy też osób niegodnych zaufania. Nie można, jednak na nim polegać, gdyż łatwo jest go zmylić na przykład eliksirem wielosokowym

Fałszoskop - Wyglądem przypomina mugolski kolorowy bączek, który po postawieniu sam ustawia się pionowo na szpiczastym końcu. Fałszoskop kręci się, świeci i gwiżdże w chwili, kiedy w pobliżu pojawi się osoba niegodna zaufania

Plująca Lampa - lampa wypluwa z siebie ogniki, które otaczają daną postać i chłodzą lub ogrzewają wedle życzenia danego czarodzieja.  Wygląda jak lampa lawa

Kije samobije - Kije, które słuchają jedynie właściciela. Na wyraźne jego polecenie podrywają się z ziemi, po czym zaczynają okładać tego, kogo czarodziej wskazał

Medalion prawdy - wiszący na wysokości serca medalion delikatnie drży, gdy osoba z którą rozmawiamy kłamie. Nie jest jednak idealny - przewiduje się, że działa z 70% skutecznością.

Białe puzderko z maścią leczniczą - małe, okrągłe pudełeczko z białego, matowego kamienia, pokryte ornamentowymi zdobieniami z wyrzeźbionym aniołem na nakrywce. Maść zapobiega krwawieniu wszystkich drobnych ran fizycznych

Strzelające jajka - wystarczy rzucić je w tłum, a zaczynają wyrzucać z siebie paraliżujące zaklęcia na jakiś czas

Czujnik tajności - Wyglądem przypomina bardzo pogiętą antenę. Przedmiot ten buczy, kiedy wykryje kłamstwo, lub jakie kolwiek inne utajnienie

Amulet oddziałujący silnie na duchy i poltergeisty - Sprawia, że nie są one w stanie na Ciebie wpłynąć. Działa on jednak jedynie przez 2 fabularne tygodnie a po tym czasie staje się bezużyteczny.

wykrywacz wrogów - Przedmiot przypominający lustro, w odbiciu którym oprócz naszego odbicia, widać ludzi, którzy stanowią dla nas zagrożenie. Postacie te pojawiają się w odbiciu jako cienie, ale im bliżej nasz wróg się znajduje, tym wyraźniejsze staje się jego odbicie

Myślodsiewnia - Niezwykle trudno dostępny przedmiot, którego na pewno nie kupi się od tak na ulicy pokątnej. A jeżeli już znajdzie się kogoś kto sprzedaje taki przedmiot, należy przygotować się na to, iż nasze zasoby pieniędzy bardzo się uszczuplą

Woreczek z satyny - można w nim schować drobnostki takie jak pierścień, czy parę galeonów - otwiera się on tylko dla tego, kto go stworzył, zaś potraktowany zaklęciem niszczącym spopiela się razem z zawartością.

Magiczny róg - uspokaja magiczne zwierzęta (nie włącza się w to istot magicznych wysoce inteligentnych, jak centaury i czarnomagicznych)

Klejnot słońca -  duży kamień, mieszczący się w dłoni, który zbiera promienie słoneczne w dzień, by w nocy świecić białym blaskiem i oświetla drogę

Scyzoryk[/b] - Magicznie ulepszona wersja zwykłego mugolskiego scyzoryka. Posiada on dwie funkcje. Może służyć nam do otwarcia wszelakich zamkniętych magicznie drzwi (warto pamiętać, że nie przełamie on każdego zaklęcia) oraz jego ostrze może pomóc nam uwolnić się ze wszelkiego rodzaju węzłów.

Mówiące lustro - Zaczarowane lustro, które potrafi mówić. Oprócz specjalnego zmienia odbicia przeglądającej się osoby, lustra te potrafią krytykować lub chwalić ubiór przeglądającego się. Przedmioty te również posiadają swoje unikalne osobowości.

Amulet trzeźwości - pozwala zachować trzeźwość, niezależnie od pitego eliksiru/alkoholu

Bibułki - dyskretne bibułki na których użyto m. in. zaklęcia mające ujawnić obecność trucizny w posiłku lub napoju. Jeśli zabarwią się na zielono oznacza to, że jedzenie jest skażone.

Świstoklik - Rodzaj transportu w świecie czarodziejów. Świstokliki najczęściej są tworzone ze zwykłych mało atrakcyjnych mugolskich przedmiotów takich jak stare buty lub puste butelki. Ma to na celu zniechęcenie mugoli do ewentualnego podniesienia takowego przedmiotu.

Biały Pentagram -  Wspomaga kreatywność noszącego i oczyszcza jego duszę oraz serce, zapewniając spokój ducha

Medalion wykrywający magię- Medalion lekko drży, kiedy znajdzie się w pobliżu czegoś na czym zostały użyte zaklęcia. Medalion ten nie reaguje na eliksiry

Skarpety Wścibskiej Wiedźmy - kiedy ktoś włoży je na nogi, zaczyna łatwiej wyłapywać słowa z czyichś rozmów i następnie nieświadomie przekręcać je wedle własnego uznania. Nikt w tych skarpetach nie jest w stanie powstrzymać się od głoszenia plotek.

Kociołek srebrny - Kociołek zrobiony w całości ze srebra

Kociołek ze złota- Kociołek zrobiony ze złota

Walizka, która sama jeździ za postacią - Przydatna jeżeli postać wybiera się w długą podróż i nie chce się jej taszczyć walizki w dłoni. Ta specjalna walizka będzie poruszać się zaraz za swoim właścicielem

Krzyż Ankh - amulet, który rozjaśnia się w tak zwanych “czystych miejscach”, “świętych ziemiach”, itp., wykrywając miejsca idealne do białomagicznych rytuałów

Kociołek samomieszalny- Dzięki magicznym właściwościom tego kociołka, chochla, której będziemy używać do ważenia eliksirów, sama będzie mieszać zawartość kotła.

Kociołek odstraszający rdzę - Specjalnie zaczarowany kociołek, którego nie trzyma się korozja

Oko Horusa - noszony wspomaga gojenie się ran i zapewnia ochronę przez zakażeniami przy mniejszych obrażeniach

Lusterka dwukierunkowe - Zaczarowane lustro, które pozwala na komunikację pomiędzy czarodziejami

Bukiet silnie odurzających kwiatów - działają przez jeden wybrany przez Ciebie fabularny dzień. Dzięki nim możesz wpłynąć na daną postać a ona nie może ci odmówić. I nie będzie mogła cię obwiniać

Skarabeusz - mała figurka o pełowych barwach, z inskrypcjami i zdobieniami wyrytymi w metalowym ciele, którą właściciel może uruchomić - rozkłada się on wtedy i nabiera wyglądu mechanicznego skarabeusza, który szybko przemieszcza się w stronę najbliższej osoby przed sobą i wżera się w jej wnętrzności. Skarabeusz staje się jedynie figurką po jednym użyciu

Globus księżyca - Jest to pomniejszony przedmiot przypominający księżyc, naturalnego satelitę ziemi. Używa się go do badań związanych z aktywnością księżyca

Lunaskop -  Drewniany lub metalowe urządzenie, które służy do badania faz księżyca. Ułatwia również wykonywanie wykresów z tym związane

Nowa różdżka - Jeżeli twoja stara różdżka uległa jakiemuś uszkodzeniu, i nie jest już zdatna do użytku. Musisz udać się do Olivandera i zakupić nową różdżkę

Figura Chińskiego Smoka - sporych rozmiarów rzeźba z ciemnego/jasnego, która postawiona w danym pomieszczeniu wspomaga w treningu walk (czy to pojedynków magicznych, czy też sztuk walk tych fizycznych)

Astrokompas - Srebrny przedmiot, który służy do określenia kierunku poruszania się konkretnych ciał niebieskich

Buteleczka z czerwonym koralem - poprawia nastrój tego, kto go nosi

Wykres gwiazd - Jest on używany do śledzenie pozycji i ruchu gwiazd

Triquetrum - Trójkąt paralaktyczny – trikwetrum stosowany do wyznaczania do pomiary odległości księżyca od ziemi

Buteleczka z zielem pięciornika - chroni przed pierwszym zaklęciem, przed którym czarodziejowi nie udało się ochronić protego (buteleczka rozpryskuje się po pochłonięciu jednego zaklęcia i staje bezużyteczna)

Sfera armiralna - Jest to najbardziej skomplikowane narzędzie obserwacyjne. Służy do wyznaczania położeń na niebie Księżyca i planet.

Amulet Radości- Wisiorek, który jest w stanie poprawić nastrój każdego kto go nosi

Kufer Montaque Knightley'a - magiczny kufer, na którym użyto niewykrywalnego zaklęcia zmniejszająco-zwiększającego. Otwarcie każdego z siedmiu zamków umożliwia dostanie się do innej jego zawartości.

Teleskop - Specjalnie zaczarowany teleskop, który sięga dalej w kosmos niż zwykłe mugolskie teleskopy

Kryształowa kula - Okrągła kula wykonana z kryształu. Wykorzystywana jest do przepowiadania przyszłości

Amulet przeciw urokom - działa tylko na mniejsze, mało szkodliwe zaklęcia, po 10 zablokowanych urokach ulega zniszczeniu

Talia kart tarota - Talia składa się z 78 kart. 22 karty składają się na wielkie arkana a pozostałe 58 kart to arkana małe. Tarot służy wróżbitom do przepowiadania przyszłości

Opakowanie specjalnej herbaty - Chociaż jest to zwykła czarna herbata, to wróżbici wyjątkowo chętnie ją kupują, aby móc wróżyć z fusów

Małe kości zwierząt - Dla tych, którzy wierzą w to, że kości powiedzą im prawdę


Ostatnio zmieniony przez Hidney dnia 22.04.19 17:51, w całości zmieniany 1 raz
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 17:38

Dla graczy i kibiców quidditcha



Klipsy do spinania gałązek - gadżet wykonany ze srebra. Służy on do spinania witek miotły, aby prezentowała się bardziej okazale i aby lepiej latała dzięki uzyskaniu aerodynamicznego kształtu.

Pasta Fleetwooda - słoiczek specjalnej pasty, która służy do polerowania rączki miotły.

Kompas miotlarski - niewielki kompas, który można zamontować na rączce miotły. Pomaga on w orientacji w terenie podczas lotu.

Dissimulator - jest to gadżet stworzony specjalnie dla kibiców. Jego działanie polega na wydobywaniu z siebie krzyków oraz strzelaniu dymem w barwach drużyny, której użytkownik kibicuje.

Kibicująca szata do Quidditcha - szata w wybranym kolorze, która ma za zadanie głośno kibicować wybranej drużynie. Jeśli założy ją zawodnik, zacznie wykrzykiwać motywujące hasła.
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 17:41

Czarnomagiczne



Amulet wysysający życie - Noszący go czarodziej z początku może nie odczuć żadnych efektów, ale im dłużej będzie go nosić tym słabszym będzie się czuł. Amulet  nie jest w stanie zabić czarodzieja, ale może doprowadzić go do skrajnego wyczerpania

Ręka Glorii - Wysuszona ręka, która świeci tylko temu który ją trzyma. Aby użyć tej ręki należy włożyć w jej palce świecę. Ręka może również unieruchamiać ludzi, lub otwierać drzwi

krwawe pióro - Czarnomagiczny przedmiot tortur. To rodzaj pióra, które nie wymaga atramentu, jako że pisze się nim za pomocą krwi osoby używającej go. Wszystko co użytkownik napisze, zostaje wyryte na wierzchu jego dłoni. Rany goją się stosunkowo szybko, pozostają po nich zaczerwienienia przez pewien czas, jednak otwierają się, gdy dana osoba ponownie użyje pióra.

Obraz płaczącego chłopca - Obraz przedstawiający płaczącego chłopca. Na samym jednak wizerunku ciąży silna klątwa, która sprawia iż niedługo po zawieszeniu obrazu w domu, ten w dziwnych okolicznościach ulega pożarowi. Obraz bardzo często w tajemniczych okolicznościach trafiał w ręce mugoli.

Skrzynka z demonem - Skrzynka, która jest zabezpieczona silnymi ochronnymi zaklęciami. Po zniszczeniu skrzynki w konkretnym miejscu uwolni się demona, który będzie chciał doprowadzić do śmierci wszystkiego i wszystkich co żyje

Oujia - deska albo plansza z nadrukowanymi literami alfabetu oraz innymi znakami, które kolejno wskazywane przez ducha tworzą wyrazy tworzące odpowiedź na pytania zadawane przez członków  rytuału czarnomagicznego.

Krzesło śmierci - Jest to z pozoru zwykłe niewinne krzesło. Jednak każdy kto na nim usiądzie przyspieszy swoją śmierć

Amulet Rozpaczy - Sprawia, że nosząca go osoba wpada nagle w stan melancholii. Im dłużej nosi się ten amulet tym większą beznadzieję się czuje. Może prowadzić do popełniania samobójstw

Krzyż Celtycki - amulet, który drży w miejscach, w których przelana została duża ilość krwi, wykrywając miejsca idealne do czarnomagicznych rytuałów

Główki ze specjalnymi mocami - przykładowo, zwiększają ilość PD w pojedynkach, niektóre sprawiają, że dany czarodziej wygrywa w pojedynkach, czy zakładach, kiedy niewiele dzieli go od zwycięstwa, ochraniają przed częścią złych klątw

Przeklęty szafir - Piękna ozdoba w formie broszki. Niestety wytwórca zapomniał wspomnieć o tym, że klejnot jest obłożony potężną klątwą. Każdy kto wejdzie w posiadanie tej ozdoby spotka się z serią wyjątkowo paskudnych i nieszczęśliwych wydarzeń. Bardzo trudno jest się go pozbyć bowiem szafir przywiązuje się do właściciela i zawsze w magiczny sposób do niego wraca

Dzwoniąca kula z chińskim tygrysem - osoba nosząca ten amulet będzie szykanowana/obrażana/ludzie nie za bardzo będą ją… lubić

Waza Basano - Śliczna waza, która może być idealną ozdobą każdego domu. Niestety nieszczęśnik, który postanowi takową ozdobę zakupić najpewniej umrze straszliwą śmiercią w najbliższym czasie.

Laleczka Vodoo - jest to laleczka która przypomina wybraną przez nas osobę - tą o której się bardzo mocno pomyśli. Nie zmienia ona już swojej postaci, jeśli dany czarodziej się w końcu zdecyduje, jaka to ma być osoba. Użycie takiej laleczki jest niezwykle niebezpieczne i zaliczane do najgorszych rytuałów czarnomagicznych. Z laleczką vodoo można zrobić wszystko, co później odbije się na danym czarodzieju, którego zamierzamy przekląć. Nie można jednak za jej pomocą zabić

Zasuszona mumia - Tego typu mumie często używa się do ochronny domów, lub tajemnic. Trudno jest je pokonać, a same mumie będą walczyć do momentu pokonania intruza

Sznur Wisielca - Niepozornie wyglądający sznurek, ale gdy się go narzuci komuś na szyję automatycznie dusi i przywiązuje daną osobę do sufitu, lub drzewa, tworząc tym samym "wisielca".

Zielony diament Marii Antoniny - Diament, który został obłożony ciężką klątwą. Każdy kto wejdzie w posiadanie tego pięknego brylantu samoistnie przestanie jeść, co skończy się śmiercią głodową

Naszyjnik duszenia - Chociaż wygląda jak elegancka i unikatowa biżuteria, w rzeczywistości jest to zabójczy przedmiot. Naszyjnik po dłuższym noszeniu samoistnie zacznie zaciskać się na szyi właściciela, a uwolnić nieszczęśnika z tego uścisku jest strasznie ciężko

Wisiorek gnicia - Niewielki wisiorek, który po dłuższym noszeniu sprawi, iż konkretna część ciała właściciela zacznie ulegać powolnemu rozkładowi

Czarny Pentagram - wspomaga koncentrację i zbiera magię dla czarów czarnomagicznych, zwłaszcza magii rytualnej; na osobę nieświadomą jego wykorzystania sprowadza nieszczęścia i depresję

Zatruta świeca -  Świeca o fioletowej barwie. Świeca ta jest nasączona silną trucizną. Po zapaleniu jej zacznie unosić się trujący dym, który najpierw spowoduje duszności, potem omdlenie, a na samym końcu śmierć

Ogniste kajdany - Kajdanki, które służą torturom. Po zakucia w nie nieszczęśnika metal zaczyna się samoistnie nagrzewać do wysokich temperatur, tworząc na nadgarstkach więźnia rozległe i poważne poparzenia

Złoty skarabeusz - Z pozoru śliczna figurka skarabeusza, która po wzięciu do dłoni ożywa i wgryza się w skórę nieszczęśnika. Owad pod skórą zaczyna wędrować, usiłując dotrzeć do serca lub mózgu. Skarabeusza można wyciągnąć jedynie przez rozcięcie skóry.

Bicz udręki - Ten bicz jest wysadzany kolcami z żelaza i szkła, efektywnie czyniąc go biczem ze sztyletem.

Czaszka dusz - Duża czaszka, z wyrysowanymi czarnymi runami. Czaszka wchłania dusze naszych pokonanych wrogów.

Naszyjnik, na którym ciąży klątwa - Przy choćby najmniejszym dotknięciu można umrzeć w straszliwych męczarniach. Na naszyjniku bowiem ciąży potężna czarnomagiczna klątwa, która zabiła już kilkunastu mugoli.

Szafka Zniknięć - Magiczny obiekt; w świecie czarodziejów pomiędzy dwoma takimi szafkami istnieje przejście, które umożliwia przenoszenie przedmiotów, a czasem i czarodziejów pomiędzy siostrzanymi meblami. Odbija także prawie wszystkie zaklęcia, co czyni z niej intrygujący mebel. Takich szafek jest obecnie kilkadziesiąt i głównie służą Czarnemu Panu i jego zwolennikom. Więc jeśli trafisz na taką szafkę to uważaj. Nigdy nie wiadomo, gdzie Cię zaprowadzi.
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 17:45

Miotły



Zmiatacz 1 - miotła wyprodukowana przez Wytwórnię Mioteł Zmiataczy w 1926 roku jako pierwszy model tej firmy.

Zmiatacz 2 - miotła wyprodukowana przez Wytwórnię Mioteł Zmiataczy w 1934 roku. Można powiedzieć, że była to szybsza wersja Zmiatacza 1 z kilkoma poprawkami. Po wyprodukowaniu tej miotły bracia Ollerton byli znów na szczycie rynku.

Zmiatacz 3 - magiczna miotła wyprodukowana przez Wytwórnię Mioteł Zmiataczy w 1937 roku. Była znacznie szybsza od Zmiatacza 1 czy Zmiatacza 2. Jej sukces trwał do 1938 roku, ponieważ w tym samym czasie powstała Kometa 180, która zdominowała rynek.

Zmiatacz 5 - miotła wyprodukowana przez Wytwórnię Mioteł Zmiataczy przed 1953 rokiem.

Piorun VII[/b] - miotła produkowana w Manchester w Anglii. Stanowi konkurencje dla Błyskawicy Doskonałej. Niektórzy sądzą, że twórcy dla szybkości poświęcili w tej miotle bezpieczeństwo.

Migdrąg - miotła, która została wyprodukowana w 1952 roku przez firmę Black Forest. Migdrągi były o wiele szybsze od poprzedników, Świetlistych Smug, traciły jednak moc przy wzbijaniu się w górę. Migdrągi nigdy nie były używane przez żadną profesjonalną drużynę quidditcha.

Księżycowa Brzytwa - miotła sportowa, która była dużym postępem w dziedzinie produkcji mioteł latających. Model ten był smukły, a rączka została wykonana z jesionowego drewna.

Syberyjska Strzała - światowej klasy miotła wyścigowa, produkowana w Rosji. Niezwykle rzadko dostępna na terenie Anglii

Świetlista Smuga - miotła, która została wyprodukowana w 1940 roku przez firmę Black Forest. Chociaż Świetliste Smugi nie były tak bardzo szybkie jak Zmiatacze lub Komety, to zauważono, że były bardzo elastyczne i osiągały lepsze wyniki w quidditchu.

Dębowy Grom 79 - Jest  to ładna miotła o wyjątkowo grubej dębowej rączce, przystosowana do dalekich lotów i odporna na silne wiatry. Miotła została zbudowana w całości przez wynalazcę, Grimstone'a.

Gwiezdna Zamiatarka XXI - Amerykańska miotła, która cieszy się również sporą popularnością w Anglii

Błękitna Butla - Jest to specjalna rodzinna miotła, która jest przeznaczona do latania w kilka osób. Miotła jest wyposażona w specjalny alarm, który utrudnia jej kradzież

Kometa 180 - miotła, która została wyprodukowana w 1938 roku przez firmę Spółka Wytwórców Komet. Została nazwana Kometa 180, ponieważ był to 180 testowany model przed wypuszczeniem na rynek.

Varápidos - Niezwykle rzadka miotła, produkowana przez portugalską firmę. Najbardziej popularna jest w Brazylii, natomiast rzadko kiedy sprowadza się ją do Anglii. Można to zrobić na specjalne zamówienie kupującego, ale wówczas cena miotły  automatycznie wzrasta.

Yajirushi - Miotła produkowana w Japonii. W Anglii jest rzadko dostępna. Można, jednak sprowadzić ją na specjalne zamówienie, co odbije się też najpewniej na cenie samej miotły)

Dziecięca miotełka - Bezpieczna miotła przeznaczona dla najmłodszych czarodziejów i czarownic. Miotełki nie unoszą się wyżej niż około stopy nad ziemię, na dodatek dzieci nie są w stanie w niej rozwinąć zbyt dużej prędkości
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 17:51

Różne



Atrament samopoprawiający - Specjalny atrament, który jest w stanie sam poprawiać błędy i literówki. Potrafi również zmieniać błędne odpowiedzi. Dlatego Komisja Egzaminacyjna surowo zabroniła używania tego atramentu na egzaminach.

Figurka Złotej żaby - Niewielka figurka złotej żaby. Wedle niektórych wierzeń ma przyciągać szczęście i pieniądze

Atrament samorachujący - Masz jakieś trudne obliczenia do wykonania. Ten atrament jest idealny dla ciebie. Sam wyliczy wszystko za ciebie.

Atrament zmieniający kolor - Atrament dla tych, którzy lubią wyróżniać się wśród innych swoim pismem. Litery napisane tym atramentem co jakiś czas zmieniają kolor, przez co tworzą wrażenie mienienia się

Mapa nieba - Duża mapa na której naniesiono gwiazdy, planety i inne przydatne rzeczy dla astronomów

Amulet Atakujący Owady - dotyczy to tylko magicznych paskud, zadaje wybranemu owadowi poważniejsze obrażenia. Zużywa się po 5 użyciach

Czarodziejska Taśma - Mocna taśma klejąca, która służy do naprawy różnych czarodziejskich przedmiotów. Jest ona niezwykle trwała i wytrzymała. Producent, jednak nie gwarantuje, że magiczny przedmiot po sklejeniu tą taśmą, będzie działa tak samo

Omnikulary - specjalne okulary, które pozwalają zwolnić, przyspieszyć, lub zatrzymać konkretną akcję

Pawie pióro - Piękne, kolorowe i ozdobne pawie pióro

Łabędzie Pióro - Pióro pochodzące od łabędzia

Torba bez dna - na niepozorną, skórzaną torbę rzucono zaklęcie pomniejszająco - powiększające, dzięki czemu pomieści ona i pozbawi wagi praktycznie wszystkie przedmioty.

Magiczne wrotki[/b] - Sprawiają, że jazda staje się przyjemna i bezpieczna, a przy tym czasami ktoś, kto na nich jeździ unosi się przez kilka minut w powietrzu.

Dzwoniąca kula z chińskim smokiem - Zawieszka, która zapewnia noszącemu aurę większego respektu/poważania/szacunku

Amulet Feng Shui - powieszony na progu domu chroni miejsce zamieszkania przed szkodnikami i drobniejszymi nieszczęściami (jak pęknięcie rury kanalizacyjnej)

Chiński węzeł szczęścia z monetą bogactwa - powieszony w domu zapewnia dobrobyt właścicielowi mieszkania

Rzeźba Buddy - spora, z ciemnego/jasnego kamienia, która postawiona w danym pomieszczeniu nadaje mu aury spokoju i bezpieczeństwa

Sznur Dzwoneczków -  sznur z 12 dzwoneczków o bardzo delikatnych dźwiękach, które wywiesza się nad drzwiami domu mieszkalnego, a które dzwonią, kiedy pod progiem domu staje “zła” osoba (Śmierciożerca, osoba splamiona czarną magią, mordami, kradzieżami, itp.) - oprócz tego nie dzwonią nawet na największym wietrze

Różane mydełko w kształcie serca - rozpuszcza się w rękach, tworząc bańki w kształcie serduszek, które sprawiają, że atmosfera wokół staje się miłosna i każdy, kogo dotknie taką bańkę ma ochotę się całować

Dziennik - Zwykły dziennik, który może służyć za zeszyt, notatnik, lub nawet pamiętnik

b]Samoczyszcząca nić do zębów[/b] - Zaczarowane nicie, które samoistnie czyszczą zęby. Mają smak miętowy

Magiczna brzytwa- Ostrze, które samo ogoli właściciela i to na najwyższym poziomie. Nie mniej należy bardzo dokładnie określić czego się oczekuje, bowiem brzytwa może spłatać nam figla

Magiczny centymetr - Zaczarowany centymetr, który służy do mierzenia niewielkich odległości. Udogodnienie jest taki, że czarodziej nie musi trzymać go cały czas w dłoni.

Gra “Pijana magiczna ruletka” - niezależnie, jakie mieszanki doleje się do 15 małych szklaneczek ich zawartość z miejsca magicznie przybiera kolor, konsystencje i zapach wody, choć nie traci ew. obrzydliwych walorów smakowych i procentów

Bransoletki przyjaźni - bliźniacze, skórzane lub materiałowe bransoletki nagrzewają się gdy noszące je osoby myślą o sobie nawzajem. W przypadku, gdy jedna z noszących osób umiera, bransoletka drugiej pęka.

Kociołek z sera - Chociaż Humphrey Belcher jest przekonany, że kociołki z sera to przyszłość, dla wielu czarodziejów jest to raczej głupi żart. Kociołki te nie znalazły żadnego zastosowania, ale jeżeli już takowy się posiada, można sobie chociaż zrobić kanapkę z serem

Kociołek miedziany - Kociołek jest wykonany z miedzi i w porównaniu z cynowym kociołkiem lub kociołkiem z mosiądzu, w tym eliksiry parzą się najszybciej

Zimne Noski - są to ledwo widoczne kawałki magicznego materiału, które sprawiają, że osoby, na nosy których kawałki trafią, zaczynają nieświadomie szukać siebie nawzajem w tłumie i pocierać nosami o siebie, by dostarczyć sobie ciepła. Działają tylko podczas chłodnych dni i nocy.

Składany kociołek - Mobilny kociołek, który łatwo złożyć i przenieść w inne miejsce


Ostatnio zmieniony przez Hidney dnia 22.04.19 17:53, w całości zmieniany 1 raz
Hidney
Gryffindor
Hidney

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

22.04.19 17:52

Sklep Zonka



Łajnobomby - Niewielkich rozmiarów kulka, która po rzuceniu na ziemię wybucha, przez o uwalnia śmierdzący zapach

cukierki wywołujące czkawkę - Kolorowe, słodkie cukierki, po zjedzeniu których dostaje się nagłego ataku czkawki. Całe szczęście czkawka ta mija po sama po kilku minutach

cuchnące gałki - Podobne do łajnobomby, ale znacznie mniejsze i trudniejsze do wykrycia

Gderające skarpetki - gderające skarpetki będą marudzić nie tylko wtedy, kiedy przyjdzie czas na to by je zmienić. Wystarczy, że ich właściciel włoży buty, a zaczną głośno domagać się uwolnienia.

Charczące glizdy - Glizdy, które po wrzuceniu do napoju nagle wypływają, co bez wątpienia przerazi obiekta naszego dowcipu

zębate frizby - Kolorowe z pozoru niczym nie różniące się od mugolskiej zabawki, jednak kiedy to znajdzie się w powietrzu pojawiają się mu zębiska, które próbują wgryźć się w rękę tego, kto spróbuje je złapać

pergamin obrażający każdego kto próbuje go odczytać - Za każdym razem, kiedy ktoś spróbuje odkryć to co znajduje się na pergaminie, kawałek papieru wystosuje w stronę czytającego mało przyjemną obelgę

Magiczne ognie Filibustera - Zestaw czarodziejskich fajerwerków o różnych kolorach i kształtach

Modulator głosu - dyskretne urządzenie wielkości pudełka zapałek dowolnie zmienia głos mówiącego. Wystarczy przyłożyć je do ust i przywołać w myślach oczekiwany efekt.

dowcipne kociołki - Kociołki, które wybuchają śmiechem, i uciekają rozlewając całą zawartość.

“Trwale” przylepne świńskie karteczki - Zaczarowane kartki, które rzucają się na czarodzieja przyklejając się do niego. Wykrzykują one wulgarne wyrazy, oraz stale obrażają noszącego je czarodzieja. Kartka samoistnie odpada po kilku dniach

Gryzący krawat - Specjalny krawat, który spróbuje pogryźć każdego, kto zechce tylko go związać

Papierowe kłamstwa -  Jak najlepiej wkurzyć znajomego. Pożycz mu pergamin, który po pewnym czasie usunie wszystko to co do tej pory napisał. Na opakowaniu jest napisane, że sprzedawca nie odpowiada, za utraconych przyjaciół

Gumowe różdżki - Różdżki, które do złudzenia przypominają prawdziwą różdżkę, jednak po chwyceniu jej do dłoni różdżka zapiszczy i zmieni się w jakąś zabawną rzecz.

Korona, która sprawia, że szydzisz z innych - za każdym razem, gdy ją wkładasz, nie jesteś w stanie powiedzieć nic miłego, nie jesteś w stanie się powstrzymać

Praliny uniesienia - Wypełnione tajemniczym nadzieniem, czekoladowe praliny rozkojarzą każdego kto weźmie je do ust. Dzięki temu łatwiej przeforsować swoje racje czy uzyskać na coś zgodę.

Sucharowy kubek -  Kubek, który po napełnieniu opowiada wyjątkowo suche czarodziejskie dowcipy

Śmieszne okulary - Przesadnie duże okulary w najróżniejszych kształtach i kolorach

Uwodzicielski krawat - dopasowuje się do preferencji osoby, która go będzie nosić, podkreślając jej atuty, a w wyjątkowych sytuacjach podpowiadając, co należy zrobić i w jaki sposób z ukochaną/ukochanym.

Balony alarmowe - Balony, które po pęknięciu wydobywają alarm ewakuacyjny.

Powtarzejerki - Cukierki, które zmuszają jedzącego do powtarzania cały czas tego samego

Magiczne miniaturki trola - Figurki, które rosną, a potem biją maczugami po nogach

Omnikulary - specjalne okulary, które pozwalają zwolnić, przyspieszyć, lub zatrzymać konkretną akcję

Bijące kapelusze - Dostajesz w prezencie elegancki kapelusz, a ten wyrywa ci się z rąk i zaczyna okładać cię po głowie

Metamorfamulet - specjalny amulet, który pozwoli na chwilową zmianę w dowolną osobę

Proszek natychmiastowej ciemności - Niewielka bryłka czarnego proszku, który po rzuceniu na ziemię tworzy czarny dym, przez który nic nie widać
Sponsored content

OD ERIN - Przedmioty Empty Re: OD ERIN - Przedmioty

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach