Go down
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Lista: Przedmioty  Empty Lista: Przedmioty

27.02.19 20:17

Przedmioty


Przedmioty zaprezentowane w poniższych listach można uzyskać przede wszystkim poprzez zakupienie ich za fasolki. Mogą jednak wystąpić jako nagroda w evencie, wydarzeniu fabularnym, loterii czy konkursie.

Opisy przedmiotów nielegalnych można odnaleźć w temacie czarnego rynku.

Spis treści


1. Przedmioty o małej mocy
2. Przedmioty o średniej mocy
3. Przedmioty o dużej mocy


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia 11.05.19 21:57, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Lista: Przedmioty  Empty Re: Lista: Przedmioty

22.04.19 20:10

Przedmioty o małej mocy



Aparat fotograficzny - zaczarowany aparat, przy pomocy którego można robić zdjęcia, które są ruchome.

Niewidzialny atrament - specjalny atrament, który znika zaraz po napisaniu czegoś przy jego pomocy.

Atrament samopoprawiający - specjalny atrament, który jest w stanie sam poprawiać błędy i literówki. Potrafi również zmieniać błędne odpowiedzi, dlatego Komisja Egzaminacyjna surowo zabroniła używania tego atramentu na egzaminach.

Atrament samorachujący - przydatny, gdy trzeba trzeba wykonać trudne obliczenia - potrafi liczyć sam.

Czarodziejska taśma - mocna taśma klejąca, która służy do naprawy różnych czarodziejskich przedmiotów. Jest ona niezwykle trwała i wytrzymała. Jej producent jednak nie gwarantuje, że przedmioty po sklejeniu ich za pomocą tej taśmy będą działały tak samo.

Torba bez dna - torba, na którą rzucono zaklęcie pomniejszająco-powiększające, dzięki czemu jest ona w stanie pomieścić i pozbawić wagi praktycznie wszystkich przedmiotów.

Dzwoniąca kula z chińskim smokiem - zawieszka, która zapewnia noszącemu aurę większego respektu, poważania i szacunku.

Amulet Feng Shui - gdy jest powieszony na progu domu, chroni miejsce zamieszkania przed szkodnikami i drobniejszymi nieszczęściami (jak np. pęknięcie rury kanalizacyjnej).

Bezobsługowa maszyna do pisania - maszyna, która samoistnie zapisuje wszystko, co się jej podyktuje.

Zaczarowany namiot - namiot, który z zewnątrz przypomina mugolski, natomiast w środku ma magicznie powiększoną przestrzeń.

Łapacz snów - przedmiot wywodzący się z magii indiańskiej. Służy do wyłapywania złych snów oraz różnego rodzaju złorzeczeń.

Pokrowiec ze skóry trolla - działa, opatulając złamaną różdżkę, przez co daje jej drugie życie. Może jednak okazać się niezwykle kapryśny i działać jedynie na chwilę.

Skoczne buty - dzięki rzuconemu na buty zaklęciu Spongify, każdy, kto je włoży, będzie mógł skakać naprawdę wysoko.

Szyfrowany pamiętnik - nie ujawni swojej treści nikomu poza swoim właścicielem.

Magiczna filiżanka - pozwala ujrzeć to, czego się szuka.

Przypominajka - szklana kula, która robi się czerwona, gdy o czymś zapomnieliśmy. Przedmiot ten nie przypomina o czym się zapomniało.

Skurczone główki - każda ze skurczonych główek posiada inne właściwości - jedna może znać na pamięć mapę całego Londynu, z kolei inna może okazać się niespełnionym kawalarzem i co chwila zasypywać właściciela sucharami.

Magiczny koc - chłodzi w gorące dni i gwarantuje nawilżenie suchej skóry.

Plująca lampa - lampa wypluwająca z siebie ogniki, które otaczają daną postać i chłodzą lub ogrzewają wedle uznania. Wygląda jak lampa lawa.

Medalion prawdy - wiszący na wysokości serca medalion delikatnie drży, gdy osoba, z którą rozmawiamy, kłamie. Nie jest jednak idealny - przewiduje się, że działa z 70% skutecznością.

Amulet oddziałujący silnie na duchy i poltergeisty - sprawia, że duchy i poltergeisty nie są w stanie wpłynąć na noszącą go osobę. Działa jednak jedynie przez 2 fabularne tygodnie (4-6 sesji), a po tym czasie staje się bezużyteczny.

Mówiące lustro - zaczarowane lustro potrafiące mówić. Często krytykuje lub chwali ubiór przeglądającej się w nim osoby. Przedmioty te również posiadają swoje unikalne osobowości.

Skarpety Wścibskiej Wiedźmy - kiedy ktoś włoży je na nogi, zaczyna łatwiej wyłapywać słowa z czyichś rozmów, a następnie nieświadomie przekręcać je wedle własnego uznania. Nikt w tych skarpetach nie jest w stanie powstrzymać się od głoszenia plotek.

Walizka, która podróżuje za właścicielem - przydatna, jeżeli postać wybiera się w długą podróż i nie chce jej się taszczyć walizki w dłoni. Ta specjalna walizka będzie poruszać się zaraz za swoim właścicielem.

Kociołek samomieszalny - dzięki jego magicznym właściwościom, chochla, której używa się do warzenia eliksirów, sama będzie mieszać zawartość kotła.

Kociołek odstraszający rdzę - specjalnie zaczarowany kociołek, którego nie trzyma się korozja.

Figura chińskiego smoka - sporych rozmiarów rzeźba, która, postawiona w danym pomieszczeniu, wspomaga w treningu walk (zarówno pojedynków magicznych, jak i fizycznych).

Kufer Montaque Knightley'a - magiczny kufer, na którym użyto niewykrywalnego zaklęcia zmniejszająco-zwiększającego. Otwarcie każdego z siedmiu zamków umożliwia dostanie się do innej jego zawartości.

Ręka Glorii - wysuszona ręka, która świeci tylko temu, kto ją trzyma. Aby użyć tej ręki, należy włożyć w jej palce świecę. Ręka może również unieruchamiać ludzi lub otwierać drzwi.

Dzwoniąca kula z chińskim tygrysem - osoba nosząca ten amulet będzie szykanowana, obrażana i inni nie za bardzo będą ją lubić.


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia 26.04.19 0:54, w całości zmieniany 1 raz
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Lista: Przedmioty  Empty Re: Lista: Przedmioty

22.04.19 20:10

Przedmioty o średniej mocy



Brzękadło - wytwarza dźwięk przypominający uderzanie młotków o kowadło. Dla smoków jest to niezwykle nieprzyjemny odgłos, który je dezorientuje. Brzękadła używane są w Banku Gringotta.

Tiara Majora Gumochłonów - dzięki tej tiarze można namierzyć wszystkie jadalne rośliny w okolicy oraz gumochłony (niekoniecznie jadalne).

Specjalna maska - maska jednorazowego użytku. Pozwala na godzinę przyjąć wygląd twarzy innej osoby.

Pierścień uwodzenia - ten, kto nałoży ten pierścień, może odnieść duży sukces w sztuce uwodzenia. Z jego pomocą podrywanie nigdy nie było takie łatwe.

Zaklęte muszelki - w połączeniu z wodą przyklejają się do wybranej osoby i doprowadzają ją do niesamowitej gorączki, podczas której musi jak najszybciej wskoczyć do morza, inaczej zamieni się na kilka dni w kraba.

Sznur dzwoneczków - sznur składający się z 12 dzwoneczków o bardzo delikatnych dźwiękach, które wywiesza się nad drzwiami domu mieszkalnego. Dzwonią, kiedy pod progiem domu staje "zła" osoba (osoba pałająca się czarną magią, morderca, złodziej itp.) - oprócz tego nie dzwonią nawet na największym wietrze.

Latająca wycieraczka - wyglądem przypomina zwykłą wycieraczkę, którą kładzie się pod drzwiami. Jednak kiedy usiądzie się na niej, unosi się niewielki kawałek nad ziemią i potrafi przemieszczać się ze sporą prędkością. Nie nadaje się jednak na długie dystanse, gdyż szybko się męczy.

Czapka przeplatana włosiem demimoza - dzięki włosiu demimoza głowa każdego, kto włoży tę czapkę, stanie się niewidoczna. Magia ta z czasem wygasa i po 3 użyciach czapka staje się zwykłym, choć wciąż ciepłym, nakryciem głowy.

Amulet kreatywności - pobudza kreatywne myślenie. Sprawia, że do głowy użytkownika znacznie łatwiej przychodzą pomysły oraz że może on je realizować z większą łatwością.

Karty Złodzieja z Nokturnu - sprzyjają każdemu kanciarzowi. Przystosowują się do normalnej, będącej aktualnie w użyciu partii kart, by następnie wskazywać swojemu właścicielowi, kto ma najlepsze karty i umożliwić mu ich zdobycie.

Zaczarowany kompas - wskazuje drogę najbardziej korzystną dla danego czarodzieja.

Letnia szata - pozwala maskować się podczas przebywania w świecie mugoli oraz zawsze doprowadza czarodzieja tam, gdzie chce dojść.

Dymne kulki - dyskretne, owinięte w papierki od cukierków kulki, które są w stanie zadymić pomieszczenia średniej wielkości. Wystarczy sprawić, by pękły. Wydobywający się z nich szary dym nie jest groźny, jednak gęsty - może podrażniać drogi oddechowe i znacznie utrudnia widzenie.

Złoty widelczyk - pozwala na oświecenie drogi pod wodą, a przy tym ochrania przed atakiem morskich stworzeń.

Amulet z kalendarzem Azteków - wspomaga umysł i ułatwia przyswajanie wiedzy przy numerologii.

Magiczny zegar - pokazuje, gdzie w danej chwili znajdują się domownicy. Na zegarze znajdują się takie pola jak: "praca", "dom", "szkoła", "więzienie", "śmiertelne zagrożenie" oraz "podróż".

Pierścień wierności - jeśli jakaś osoba go założy (lub też zostanie jej założony), to nie będzie mogła go ściągnąć i za każdym razem, gdy będzie próbowała dopuszczać się zdrady (np. całować czy dotykać zbyt intensywnie innej osoby niż tej, od której ten pierścień otrzymała), to dostanie ataku wymiotów, które trwać będą przez cały dzień.

Guziki tajniaka - specjalne guziki, które same przyczepiają się do ubrania wybranej ofiary i rejestrują rozmowy przez 3 wybrane godziny (6-7 postów) - właściciel guzików musi wycelować w nie różdżką, a następnie głośno i wyraźnie podać, o której mają zacząć zadanie. Po wszystkim guziki wracają co swego zleceniodawcy. Są jednorazowe.

Ujawniacz - przedmiot, który wyglądem przypomina zwykłą, jaskrawoczerwoną gumkę do ścierania. Przy jej pomocy jesteśmy w stanie ujawnić wszystko to, co zostało napisane niewidzialnym tuszem. Wystarczy potrzeć nią pergamin.

Amulet peruwiański - amulet, który zapewnia większe powodzenie w świecie show-biznesu. Skupia na osobie go noszącej uwagę mediów.

Złoty kompas - ma podobne działanie co Felix Felicis - wskazuje właściwy kierunek, niestety czasem nie ten, w którym, będąc pozbawionym tego upajającego szczęścia, chciałoby się w danym momencie.

Marzanna Starej Tereski - kiedy ją utopisz w danym miejscu, to nie dość, że zmieni się tam pogoda (np. zacznie padać deszcz albo świecić słońce), to jeszcze wyrzuci z siebie worek pełny trujących ziółek, które sprawią, że osoba, która wypije z nich napar, będzie miała wysoką gorączkę, śmierdzące plamy na całym ciele i kurzajki. Można użyć jej tylko raz.

Wykrywacz czarnej magii - magiczny przedmiot, który służy do wykrywania kłamstw, czarnej magii czy też osób niegodnych zaufania. Nie można jednak na nim polegać, gdyż łatwo jest go zmylić, na przykład eliksirem wielosokowym.

Fałszoskop - wyglądem przypomina mugolski kolorowy bączek, który po postawieniu sam ustawia się pionowo na szpiczastym końcu. Fałszoskop kręci się, świeci i gwiżdże w chwili, kiedy w pobliżu pojawi się osoba niegodna zaufania.

Kije samobije - kije, które słuchają jedynie właściciela. Na jego wyraźne polecenie podrywają się z ziemi, po czym zaczynają okładać tego, kogo czarodziej wskazał.

Białe puzderko z maścią leczniczą - małe, okrągłe pudełeczko z białego, matowego kamienia, pokryte ornamentowymi zdobieniami z wyrzeźbionym aniołem na nakrywce. Maść zapobiega krwawieniu wszystkich drobnych ran fizycznych.

Wykrywacz wrogów - przedmiot przypominający lustro, w odbiciu którego widać ludzi, którzy stanowią zagrożenie dla jego właściciela. Postacie te pojawiają się w odbiciu jako cienie, ale im bliżej znajduje się wróg użytkownika wykrywacza wrogów, tym wyraźniejsze staje się jego odbicie.

Klejnot słońca - duży kamień mieszczący się w dłoni, który zbiera promienie słoneczne w dzień, by w nocy świecić białym blaskiem i oświetlać drogę.

Medalion wykrywający magię - medalion lekko drży, kiedy znajdzie się w pobliżu czegoś, na czym zostały użyte zaklęcia. Nie reaguje na eliksiry.

Krzyż Ankh - amulet, który rozjaśnia się w tak zwanych "czystych miejscach", "świętych ziemiach" itp., wykrywając miejsca idealne do białomagicznych rytuałów.

Krzyż celtycki - amulet, który drży w miejscach, w których przelana została duża ilość krwi, wykrywając miejsca idealne do czarnomagicznych rytuałów.

Lusterka dwukierunkowe - zaczarowane lustra, które pozwalają na komunikację pomiędzy czarodziejami.

Amulet przeciw urokom - działa tylko na mniejsze, mało szkodliwe zaklęcia. Po 10 zablokowanych urokach ulega zniszczeniu.

Amulet wysysający życie - noszący go czarodziej z początku może nie odczuwać żadnych efektów, ale im dłużej będzie go nosić, tym słabiej będzie się czuł. Amulet nie jest w stanie zabić swego użytkownika, ale może doprowadzić go do skrajnego wyczerpania.

Krwawe pióro - czarnomagiczny przedmiot tortur. To rodzaj pióra, które nie wymaga atramentu, jako że pisze się nim za pomocą krwi osoby używającej go. Wszystko, co użytkownik napisze, zostaje wyryte na wierzchu jego dłoni. Rany goją się stosunkowo szybko, pozostają po nich zaczerwienienia przez pewien czas, jednak otwierają się, gdy dana osoba ponownie użyje pióra.

Przeklęty szafir - piękna ozdoba w formie broszki. Znajdujący się na nim klejnot jest obłożony potężną klątwą. Każdy, kto wejdzie w posiadanie tej ozdoby, spotka się z serią wyjątkowo paskudnych i nieszczęśliwych wydarzeń. Bardzo trudno jest się go pozbyć, bowiem szafir przywiązuje się do właściciela i zawsze w magiczny sposób do niego wraca.

Czarny pentagram - wspomaga koncentrację i gromadzi moc do czarów czarnomagicznych, zwłaszcza magii rytualnej. Na osobę nieświadomą jego wykorzystania sprowadza nieszczęścia i depresję.

Zatruta świeca - świeca o fioletowej barwie. Jest nasączona silną trucizną. Po jej zapaleniu zacznie unosić się trujący dym, który najpierw spowoduje duszności, potem omdlenie, a na samym końcu śmierć.

Ogniste kajdany - kajdanki, które służą torturom. Po zakuciu w nie nieszczęśnika, metal zaczyna się samoistnie nagrzewać do wysokich temperatur, tworząc na nadgarstkach więźnia rozległe i poważne oparzenia.
Magic Lullaby
Magic Lullaby

Lista: Przedmioty  Empty Re: Lista: Przedmioty

22.04.19 20:10

Przedmioty o dużej mocy



Buchoszanka - jest to zamknięta w fiolce wybuchowa substancja pochodząca z rogu buchorożca, która nie wywołuje zniszczenia swojego aktualnego naczynia, ponieważ jest ono od środka okryte zaklęciem Impervius, które nie pozwala zawartości dotknąć ścianek fiolki. Płyn ma silne właściwości niszczące, wstrzyknięty potrafi rozsadzić absolutnie wszystko.

Liście paraliżu - zaczarowane liście, które obumierają dopiero wtedy, gdy się je zużyje. Nałożone zostały na nie zaklęcia paraliżu, które sprawiają, że osoba, do której przyklei się liść, nie może się ruszyć przez jakiś czas (2 posty). Liści w zestawie jest 5.

Pył z włosów demimoza - bardzo trudny do pozyskania składnik, który jako jedyny, poza Peleryną Niewidką oraz trudnym Zaklęciem Kameleona, jest w stanie uczynić czarodzieja niewidzialnym. Aplikuje się go przez wciągnięcie nosem albo przełknięcie.

Amulet przeciwko eliksirom - działa na większość mikstur magicznych, za wyjątkiem tych bardziej skomplikowanych. Amulet jednak daje znać, że coś jest nie tak, jeśli np. eliksir czarnomagiczny zostanie dolany do jedzenia.

Magiczny pył - sprawia, że dana postać może się unieść w powietrze, jeśli tylko uwierzy, że potrafi.

Amulet uległości - amulet ten jest niewielkim, subtelnym wisiorkiem, który trudno zauważyć. Po założeniu na szyi czarodzieja staje się on niezwykle uległy oraz jest w stanie zgodzić się na prawie wszystko.

Latający dywan - jest to niezwykle popularny środek transportu w Azji, ale w Wielkiej Brytanii zakazano używania latających dywanów, gdyż były to popularne rzedmioty mugolskie i istniała obawa, iż taki latający dywan mógłby wylądować w salonie jakiegoś mugola.

Rozpraszacz - dyskretna przyssawka jednorazowego użytku. Przyczepiony do przedmiotu rozpraszacz neutralizuje użyte zaklęcia, dzięki czemu można przy jego pomocy otworzyć praktycznie każde drzwi, wyssać klątwę czy sprawić, że magiczny przedmiot stanie się bezużyteczny.

Woreczek ze skóry wsiąkiewki - woreczek wykonany ze skóry wsiąkiewki, który otwiera się tylko przed właścicielem. Jest bezpiecznym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą coś ukryć.

Strzelające jajka - wystarczy rzucić je w tłum, a zaczynają wyrzucać z siebie paraliżujące zaklęcia na jakiś czas.

Czujnik tajności - wyglądem przypomina bardzo pogiętą antenę. Przedmiot ten buczy, kiedy wykryje kłamstwo lub jakiekolwiek inne utajnienie.

Myślodsiewnia - narzędzie służące do przechowywania oraz przeglądania wspomnień, a także sortowania i badania myśli oraz pomysłów. Myślodsiewnie są bardzo rzadkie, co spowodowane jest ich wielką magiczną mocą i możliwościami. Są chronione potężnymi i złożonymi urokami.

Woreczek z satyny - można w nim schować drobnostki takie jak pierścień czy parę galeonów. Otwiera się on tylko dla tego, kto go stworzył, zaś potraktowany zaklęciem niszczącym spopiela się razem z zawartością.

Magiczny róg - uspokaja magiczne zwierzęta (nie wlicza się w nie istot czarnomagicznych oraz magicznych wysoce inteligentnych, takich jak np. centaury).

Magiczny scyzoryk - magicznie ulepszona wersja zwykłego, mugolskiego scyzoryka. Posiada on dwie funkcje - może służyć do otwarcia wszelakich zamkniętych magicznie drzwi (warto pamiętać, że nie przełamie on każdego zaklęcia) oraz jego ostrze może pomóc uwolnić się ze wszelkiego rodzaju węzłów.

Amulet trzeźwości - pozwala zachować trzeźwość, niezależnie od pitego eliksiru/alkoholu.

Bibułki - dyskretne bibułki, na których użyto m. in. zaklęcia mającego za zadanie ujawnić obecność trucizny w posiłku lub napoju. Jeśli zabarwią się na zielono, oznacza to, że jedzenie jest skażone.

Świstoklik - rodzaj transportu w świecie czarodziejów. Świstokliki najczęściej są tworzone ze zwykłych, mało atrakcyjnych, mugolskich przedmiotów, takich jak stare buty lub puste butelki. Ma to na celu zniechęcenie mugoli do ewentualnego podniesienia takowego przedmiotu.

Biały pentagram - wspomaga kreatywność noszącego i oczyszcza jego duszę oraz serce, zapewniając spokój ducha.

Oko Horusa - noszony wspomaga gojenie się ran i zapewnia ochronę przez zakażeniami przy mniejszych obrażeniach.

Bukiet silnie odurzających kwiatów - działają przez jeden fabularny dzień. Dzięki nim można wpłynąć na daną postać, a ona nie może odmówić, ani nikogo obwiniać.

Skarabeusz - mała figurka o perłowych barwach, z inskrypcjami i zdobieniami wyrytymi w metalowym ciele, którą właściciel może uruchomić. Wówczas rozkłada się i nabiera wyglądu mechanicznego skarabeusza, który szybko przemieszcza się w stronę najbliższej osoby i wżera się w jej wnętrzności. Po takim wykorzystaniu, skarabeusz staje się jedynie figurką.

Amulet radości - wisiorek, który jest w stanie poprawić nastrój każdego, kto go nosi.

Buteleczka z zielem pięciornika - chroni przed pierwszym zaklęciem, przed którym czarodziejowi nie udało się ochronić za pomocą Protego. Buteleczka rozpryskuje się po pochłonięciu jednego zaklęcia i staje się bezużyteczna.

Obraz płaczącego chłopca - obraz przedstawiający płaczącego chłopca. Na samym wizerunku ciąży silna klątwa, która sprawia, iż niedługo po zawieszeniu obrazu w domu, domostwo w dziwnych okolicznościach ulega pożarowi. Obraz w zamierzchłych czasach bardzo często w tajemniczych okolicznościach trafiał w ręce mugoli.

Skrzynka z demonem - skrzynka, która jest zabezpieczona silnymi, ochronnymi zaklęciami. Po zniszczeniu skrzynki w konkretnym miejscu uwolni się demona, który będzie chciał doprowadzić do śmierci wszystkiego co żyje.

Krzesło śmierci - jest to z pozoru zwykłe, niewinne krzesło - jednak każdy, kto na nim usiądzie, przyspieszy swoją śmierć.

Amulet rozpaczy - sprawia, że nosząca go osoba wpada w stan melancholii. Im dłużej nosi się ten amulet, tym większą beznadzieję się czuje. Może prowadzić do popełniania samobójstw.

Waza Basano - śliczna waza, która może być idealną ozdobą każdego domu. Niestety nieszczęśnik, który postanowi takową ozdobę zakupić, najpewniej umrze straszliwą śmiercią w najbliższym czasie.

Laleczka vodoo - jest to laleczka, która przypomina wybraną przez użytkownika osobę. Laleczka nie zmienia jednak swojej postaci, jeśli dany czarodziej się w końcu zdecyduje, jaka to ma być osoba. Użycie tego przedmiotu jest niezwykle niebezpieczne i zaliczane do najgorszych rytuałów czarnomagicznych. Z laleczką vodoo można zrobić wszystko, co później odbije się na danym czarodzieju, którego zamierza się przekląć. Nie można jednak za jej pomocą zabić.

Zasuszona mumia - tego typu mumie często używa się do ochronny domów lub tajemnic. Trudno jest je pokonać, a same mumie będą walczyć do momentu pokonania intruza.

Sznur wisielca - niepozornie wyglądający sznur, ale gdy się go narzuci komuś na szyję, automatycznie dusi i przywiązuje daną osobę do sufitu lub drzewa, tworząc tym samym "wisielca".

Zielony diament Marii Antoniny - diament, który został obłożony ciężką klątwą. Każdy, kto wejdzie w posiadanie tego pięknego brylantu, samoistnie przestanie jeść, co wkrótce może skończyć się śmiercią głodową.

Naszyjnik duszenia - chociaż wygląda jak elegancka i unikatowa biżuteria, w rzeczywistości jest to zabójczy przedmiot. Naszyjnik po dłuższym noszeniu samoistnie zacznie zaciskać się na szyi właściciela, a uwolnić nieszczęśnika z tego uścisku jest niezwykle trudno.

Wisiorek gnicia - niewielki wisiorek, który po dłuższym noszeniu sprawi, iż konkretna część ciała właściciela zacznie ulegać powolnemu rozkładowi.

Szafka zniknięć - magiczny obiekt. W świecie czarodziejów pomiędzy dwoma takimi szafkami istnieje przejście, które umożliwia przenoszenie przedmiotów, a czasem i czarodziejów pomiędzy siostrzanymi meblami. Odbija także prawie wszystkie zaklęcia, co czyni z niej intrygujący mebel. Takich szafek jest obecnie kilkadziesiąt i głównie służą Czarnemu Panu i jego zwolennikom.
Sponsored content

Lista: Przedmioty  Empty Re: Lista: Przedmioty

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach