- Magic Lullaby
Mechanika: Quidditch
31.03.19 17:28
Mechanika gry w quidditcha
Rozgrywki quidditcha odbywają się w specjalnie wyznaczonym do tego pokoju na forumowym Discordzie. W ocenie Administracji taki sposób odgrywania najpopularniejszej dyscypliny sportowej zapewnia bowiem największy realizm ze względu na swoją dynamikę.
Podczas meczów quidditcha użytkownicy muszą korzystać z kości. Istnieją dwie wersje kości - Quidditch oraz Quidditch (P). Z drugiej korzystają gracze, których postacie posiadają przewagę odnoszącą się do umiejętności latania na miotle. Z pierwszej korzystają postacie bez tej przewagi. Rzuty kością wykonuje się w tym wątku.
Wyniki rzutu kością w przypadku wyboru wariantu Quidditch:
- Porażka - postaci nie udaje się wykonać zamierzonej akcji,
- Prawie się udało - postać miała spore szanse na prawidłowe wykonanie akcji, jednakże ostatecznie coś sprawiło, że się nie powiodła; mogą to być w dużej mierze czynniki niezależne od postaci (np. nagły powiew wiatru, niespodziewana akcja przeciwnika) czy też po prostu nie do końca udany rzut,
- Sukces - postaci udaje się wykonać zamierzoną akcję.
Wyniki rzutu kością w przypadku wyboru wariantu Quidditch (P):
- Prawie się udało - postać miała spore szanse na prawidłowe wykonanie akcji, jednakże ostatecznie coś sprawiło, że się nie powiodła; mogą to być w dużej mierze czynniki niezależne od postaci (np. nagły powiew wiatru, niespodziewana akcja przeciwnika) czy też po prostu nie do końca udany rzut,
- Sukces - postaci udaje się wykonać zamierzoną akcję,
- Miażdżący sukces - postaci udaje się wykonać zamierzoną akcję w wyjątkowo spektakularny sposób (np. przy wykorzystaniu specjalnego manewru czy techniki).
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|